Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, så var det min samboer som skal på morri

tur igjen da:(

Hva slags erfaring har du med gutteturer?

Og hva skjedde med de tradisjonelle telt og

hytteturene?

Anonym poster: 11f0843478d2f7ac68b97da321725cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å gjøre deg selv til et offer, herregud.

• Liker 8
Skrevet

La da mannen dra uten at det skal bli synd på deg. Er det virkelig så lite tillit i forhold? At man blir et offer så fort den andre parten skal noe gøy? Unner man ikke partneren sin litt moro uten at man MÅ være tilstede?

Nyt tiden fra hverandre, gled deg til han kommer hjem og håp at han har det kjempe morsomt..

AnonymBruker
Skrevet

Damer som deg er grunnen til at jeg er singel. Har gode erfaringer med guttetur. Det pleier å ære artig. Artigere enn å sitte hjemme e et kvinnfolk som ikke unner meg annen glede enn hva jeg skaper med henne.

Anonym poster: 4f3dc62d502ca835636b4b7c2e2909e1

• Liker 5
Gjest Skjæra
Skrevet

La nå gutten få litt fri da...

AnonymBruker
Skrevet

Han skal i telt og hytte? Hva bekymrer du deg for egentlig, at det skal dukke opp nakne studinner i i teltet vedsiden av som forfører dem?

Eksen min dro på mange slike turer ettersom han er speiderleder. Aldri hatt problemer med det.

Anonym poster: 73e41347c0842ffae42d8914c5b4b491

Gjest Novacane
Skrevet

Jeg for min del syns det er kjempeflott at min kjæreste drar på gutteturer/drar på byen med kompiser! Har aldri hatt noen dårlige erfaringer med det, og stoler fullt og helt på kjæresten da han aldri har gitt meg noen grunn til å ikke gjøre det! Man skal da ha det gøy med andre venner selv om man er i et forhold, og han blir ikke sur på meg når jeg drar på en av mine jenteturer!

AnonymBruker
Skrevet

Tvi-hold på en mann og han drar i motsatt retning for å komme fri, gi han frihet til å bestemme over eget liv og han kommer trofast tilbake..

Anonym poster: c8932b7e23654de54bd0ca94acd69efb

• Liker 1
Skrevet

Enten stoler du på partneren din eller så gjør du det ikke.

Stoler du ikke på partneren forstår jeg ikke hvorfor dere er i et forhold.

Tillit er noe av det viktigste man har i et forhold, rett og slett grunnmuren i forholdet!

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes..

Du får ta på han bånd og binde han i hagen? Eller, da kan jo andre damer komme bort til han uten at du ser det.. bind han inne i garasjen.

Anonym poster: eb504e2e6cce83a71a30ad025448bd5f

AnonymBruker
Skrevet

Han skal i telt og hytte? Hva bekymrer du deg for egentlig, at det skal dukke opp nakne studinner i i teltet vedsiden av som forfører dem?

Eksen min dro på mange slike turer ettersom han er speiderleder. Aldri hatt problemer med det.

Du er treg i oppfattelsen.

Anonym poster: 868eb524fa58dde3460c0c839f277bb4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er treg i oppfattelsen.

Utdyp.

Skrevet

Min samboer drar på guttetur ca hvert år (Magaluf i fjor, interrail i år), jeg synes det er koselig at at han drar på sånne turer med vennene sine jeg, det gir meg masse tid til å være med venninner når han er vekk. Også er vi tross alt 22 år og har ingen forpliktelser med tanke på barn osv, så man må da få leve litt når man har mulighet. Jeg stoler selvsagt på at han ikke gjør noe ugreit.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

La nå gutten få litt fri da...

fra hva? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Utdyp.

De skal ikke bo i noe telt. TS skulle ønske de gjorde det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, da er jeg ikke treg i oppfattelsen. Jeg slurvet da jeg leste.

Skrevet

Det er da mye bedre med guttetur enn at han drar med en vennegjeng med både kompiser og andre jenter?

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde med tillit ?

Her får samboeren reise på gutteturer så mye han vil (innen rimelighetens grenser da vi har barn). Men selvfølgelig skal han få ha det litt moro uten kjæresten sin på slep hele tiden.

Han synes det samme, og lar meg få dra ut også :-) evig glad for at vi ikke må sitte oppe på hverandre 24/7.

Anonym poster: dc2289e94d3f5f16e37c181d2fb22acb

Gjest Skjæra
Skrevet

fra hva? ;)

Hvis hun er helt på tuppa fordi han skal på guttetur, så er ho nok på tuppa for mye annet også. Uansett så trenger begge parter litt fri innimellom hvis man bor sammen. Med fri mener jeg selvfølgelig ikke "singel for en kveld, alle regler er borte", men litt alenetid hvor man gjør det man selv vil.

Skrevet

Jepp, så var det min samboer som skal på morri

tur igjen da:(

Hva slags erfaring har du med gutteturer?

Og hva skjedde med de tradisjonelle telt og

hytteturene?

Anonym poster: 11f0843478d2f7ac68b97da321725cb1

Er jeg den eneste som ikke vet hva morri tur er? :vetikke:

Jeg syns det er helt fint at mannen reiser bort en tur innimellom. (Men kanskje lett for meg å si, siden det ikke skjer så ofte) Det er godt å merke at vi savner hverandre, og det er helt supert å få noen dager alene, for så å få hjem en mann som er blid og fornøyd, og har masse å prate om.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...