Gå til innhold

Brudetreff i Trheim?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ettermiddag er best for meg. (har bursdag den dagen og skal vel sikkert feire litt på kvelden...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om vi treffes kl 16:00 på Erichsen da?

Skrevet

Den er fin for meg. Må vi reservere bord?

Skrevet

Hvor er Erichsen? :oops: Bodd her i 3 år og enda vet jeg ikke av noen ting! :ler2:

16.00 er forøvrig veldig fint! :)

Skrevet

Jeg kan reservere bord jg...hehe...

navn: bryllupsmania eller noe sånt?

:ler:

Skrevet

Da reserverer LineAA bord til kl 16 23.april. Erichssen ligger på Nordre. Hvis du går ned Nordre går du forbi Mercursenteret + litt til - så ligger det på venstre side.

Skrevet

Da får dere kose der skikkelig da og jeg beklager at jeg ikke kan komme

Skrevet
Da reserverer LineAA bord til kl 16 23.april. Erichssen ligger på Nordre. Hvis du går ned Nordre går du forbi Mercursenteret + litt til - så ligger det på venstre side.

:klø:

Vel, for meg som ikke er kjent i Trondheim i det hele tatt da, og ikke vet hvor Nordre er engang (jeg har sett Mercursenteret, men ikke om jeg husker hvor det er...) :oops:

Noen som kan komme med en annen forklaring??? :oops:

(Eller som kan møte meg på et litt mer "kjent" sted, og gå dit sammen med meg...)

*klem*

Skrevet

Hva vet du hvor er da? Torndheim Torg? Nidarosdomen? Gi meg et sted å forklare veien ut fra - så kan jeg hjelpe deg.

Skrevet
Hva vet du hvor er da? Torndheim Torg? Nidarosdomen? Gi meg et sted å forklare veien ut fra - så kan jeg hjelpe deg.

Både Trondheim Torg og Nidarosdomen er enkle å finne, selv for meg.

(Og så er jeg veldig kjent med Nova- og Prinsen kino da) :wink:

Så om du kan forklare ut fra en av disse fire kjente "holdepunktene", så hadde det vært fint :wink:

Skrevet

Still deg på Torvet med ryggen til Nidarosdomen. Dersom du går ned veien som nå er til høyre kommer du snart til en steinkirke (Vår Frues kirke). Over veien for denne kirka finner du Mercur og Nordre gate. Så da går du ned Nordre og holder utkikk til venstre.

(Kanskje jeg skulle ha slengt meg med jeg også... Må tenke litt på det)

Skrevet
Da får dere kose der skikkelig da og jeg beklager at jeg ikke kan komme

:o Angst!! Er du gæærn, jente!!

*snufs* *føle seg litt glemt nå

Alldeles ikke glemt! Du har til nå greid å skremme ei stakkars lita jente halvdød!

Hvorfor kan du ikke komme? Passer det bedre en annen dag? Og så jeg som bare turte å komme på grunn av deg... :grine:

Skrevet

:wink:

Jeg er på jobb da derfor kan jeg ikke komme. Og jeg så heller ingen grunn til å få dere til å flytte det så lenge det passet for alle andre :)

Skrevet
Still deg på Torvet med ryggen til Nidarosdomen. Dersom du går ned veien som nå er til høyre kommer du snart til en steinkirke (Vår Frues kirke). Over veien for denne kirka finner du Mercur og Nordre gate. Så da går du ned Nordre og holder utkikk til venstre.

Hmm... er det der i samme gate som Egon ligger????

*helt grønn*

Forklaringen var slik at jeg skal kunne finne frem da.

*klem*

Skrevet

Glem det - kartsøk på gulesider er en grei sak. :wink:

Jeg skal vel finne frem

*klem*

Skrevet

Synd du ikke kan MissG. Skal vi prøve å få til en dag hvor alle kan? Vi er jo ikke så mange så det bør jo kunne gå.

Skrevet

Hva med torsdag 22.04. kl 1600 da??

Skrevet

Da kan jeg også! Hadde jo vært koselig om alle kunne komme. Som sagt; vi er jo ikke så mange som oslobrudene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...