Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...what to do?

Jeg har blitt fortalt og har observert at eksen min har muligens fått noe på gang med ei ny jente. Jeg ønsker ham alt godt, men fy søren så vondt det gjør. Det er en god stund siden bruddet, men jeg har savnet ham hele tiden og håpet at vi skulle finne tilbake til hverandre. Vet ikke hva jeg skal gjøre? Nå er vel det hele virkelig over.

Anonym poster: eee4d65b2151fa0492a339e849961c69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følte det på samme måten da eksen etablerte seg og fikk barn med noen noen år etter vi gjorde det slutt. Hold ut, det blir bedre om en stund.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv midt oppi brudd fasen det du forteller nå bare tanken på det gjør så vondt.å se han med en annen og en annen skal ta på han som var min,han skal elske en annen enn meg.når jeg tenker på det vil jeg ta han tilbake med alle feilene hans selvom han er en stor dritt.

Jeg føler med deg.

Anonym poster: b59626473ec5fe0030385842f4fde0d4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte det samme en tid, men så fant jeg en bedre mann, og jeg bryr meg ikke ett fnugg om eksen :)

Anonym poster: bb7ae77a53059c00c03d1e7c85ede657

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du må nok bare leve livet ditt og ikke tenke så mye på det,

kommer en dag der du føler du ønsker de bare godt. det er ett tegn på du er ferdig med eks.

eller at man endelig kommer til det punktet der man slutter sammenligne alle man møter med eksen.

nesten mere slitsomt det. for man vil ikke det,men er liksom bare der.

Anonym poster: 5dfddf57bfa80c6504d9503dce8a79b9

Skrevet

Det føles nok vondt fordi det ikke var du som fikk ny kjæreste først av dere to. Du er dermed den som føler at du har mistet alt, og som står alene oppi alt. Han har det jo supert sammen med en ny dame. Det kan være lett å tenke at hun er så mye bedre enn deg og at de har det mye bedre sammen enn dere to noensinne hadde, og dette kan være sårt. Da er det viktig å tenke på at det er snakk om hvordan to mennesker er sammen, og ikke hvordan et menneske er. Det handler dermed ikke om at du er noe dårligere enn denne nye damen, men du passet dårligere sammen med din ex. Du må også tenke at dersom dere var sammen en stund så kan ikke deres siste tid sammen som par måles opp mot han og hans nye kjærestes første tid sammen som par. Husk at de er nyforelsket og at dette svinner hen.

Det kunne ha vært motsatt. Det kunne ha vært han som satt og tenkte slike tanker, og du som fant deg en ny kjæreste som du hadde det super med fremfor øya på han.

Det du må tenke på er at du kommer til å glemme denne exen din når du finner en person som du passer bedre sammen med og som du kan starte et nytt og bedre forhold med. Det høres ut som du har holdt fast i håpet om at dere ville finne tilbake til hverandre, men det må du gi slipp på nå som han har funnet seg en ny. Dere to passet ikke sammen men det finnes mange der ute som du sikkert kan passe godt sammen med. Det beste er om du klarer å være glad på hans vegne og håpe at han er det når du finner en du faller for.

• Liker 3
Skrevet

...what to do?

Jeg har blitt fortalt og har observert at eksen min har muligens fått noe på gang med ei ny jente. Jeg ønsker ham alt godt, men fy søren så vondt det gjør. Det er en god stund siden bruddet, men jeg har savnet ham hele tiden og håpet at vi skulle finne tilbake til hverandre. Vet ikke hva jeg skal gjøre? Nå er vel det hele virkelig over.

Kanskje det motsatte er verre. Det er snart fem år siden mitt siste brudd. Hun har fortsatt ingen å kose med, og ringer meg ett par ganger i året for å sjekke om jeg har blitt ledig igjen. Jeg ønsker henne en god mann.

Denne endelige avslutningen er sikkert vond for deg, men det er også noe godt i det. Du får avsluttet saken helt, og kommer deg videre i livet.

• Liker 3
Skrevet

Tid. Det eneste som hjelper er å la tiden jobbe for deg. Klart det gjør vondt når noen går videre og man selv føler at man står alene og ensom igjen. Jeg tror at man må gjennom en slags sorgprosess uansett grunn til brudd, uavhengig av grunn er det drømmer og planer som ikke blir noe av. Man mister den framtiden man trodde man hadde.

Min x startet med en ny for han forlot meg. Det var vondt, sinnsykt vondt. Å oppdage utroskap og deretter oppleve at han flytter rett inn til elskerinna, at han over natten "glemte" 16 år sammen med meg og levde på en rosa sky var ufattelig vondt. Jeg må innrømme at det var vondt å føle på å være den som ble vraket, den som ble forlatt. Tanken på at han gikk videre så lett som bare det mens jeg selv var alene var vond. Det var vondt lenge, det var følelser som skulle bearbeides, selvtillit som skulle gjenoppbygges. Det tok tid, men i dag bryr jeg meg overhode ikke om han og hva han gjør og ikke gjør.

Du kommer over det, bare aksepter at det tar tid. Forsøk å være opptatt med andre ting, vær aktiv, få hjelp av venner. En dag oppdager du at ting er lettere og deretter går det bare èn vei. Lykke til!

• Liker 3
Skrevet

Nå kan du begynne å se fremover, istedet for å håpe på at dere skal finne tilbake. Lykke til :)

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Vel, nå er han en annen kvinnes problem.

• Liker 4
Gjest Sunheart
Skrevet

Du tok ordene ut av munnen min :fnise:
Skrevet

Hjelper heller ikke å ha fb i denne tiden. Ting var lettere før når fb ikke fantes. Man visste ikke så mye om folk.

Skrevet

Min ex giftet seg for ett år siden, og det var litt vondt da i fjor. Det er jo en eller flere grunner til at det ble slutt. Jeg tenker på det når det er savn som dukker opp. Forhold som er slutt har også vart, det som var godt er koselig å ta med seg, men heller som erfaring av hva man liker i ett forhold.

Gjest NozMonster
Skrevet

en klok sjel sa en gang til meg; " ofte så er man ikke over xen før man finner seg en ny!".

Dette stemme godt med min erfaring ihvertfall- kanskje det er sånn for deg også?

Jeg mener ikke at du skal gå å finne deg en rebound, men være åpen og motagelig

for nye bekjentskaper, og før du vet ordet av det så kanskje du møter en du blir betatt av? :)

Skrevet

Det er vondt. Veldig vondt. Men det blir faktisk bedre. Veit godt av erfaring at det hjelper lite å høre det nå, men du må bare ta tiden til hjelp. Prøv å fokusere på hvorfor det ble slutt, og ikke bare alt det positive - noe som er skremmende enkelt i en sånn sorgperiode. Lykke til, ts. Hold hodet høyt og gjør alt du kan for å komme deg videre! :)

Skrevet

...what to do?

Det er nå det virkelig BEGYNNER, spør du meg.

Får han seg kjæreste, kan du endelig gi slipp på håpet og tenke framover! :) Gjør sikkert vondt i starten, men det varer ikke lenge.

Skrevet

Hva vet du om at han er et problem?

Gjest anonym
Skrevet

...what to do?

Hvor lenge siden er det dere sa at det var slutt?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge siden er det dere sa at det var slutt?

Tusen takk for svar til alle!

Som de fleste sier, kan bare ta tiden til hjelp, men det er utrolig dritt i mangel på ett bedre ord.

Det er 6 mnd siden bruddet. Vi har kommunisert litt etter det så ca 2 mnd siden vi satte full strek og ikke har sett eller snakket med den andre. Ting tar tid... :(

Gjest Gjest
Skrevet

Du skal være glad han ikke har blitt kjæreste med det neket han var utro med helt i starten av forholdet. Tydelig at min har savnet dette dumme brødet, siden det er verdt å få henne innflyttet i.l.a 1 mnd. Forbanna k*k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...