Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært med samboer i 2 år. Han har en boks i boden hvor han har bilder av ekser og slikt. Han gar vist meg denne boksen før da vi først ble sammen. Så en dag når jeg var alene fant jeg frem boksen. Han hadde den jo liggende i boden og gjett hva jeg finner? En brukt dame string. Hvem faen tar vare på slike ting? Hva skal jeg tro nå? Han inrømmet etter mye mas at det var eksen sin.

Anonym poster: 9916983b2c0b087ac6ae93cd29d1b66a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har vel luktet litt på den, kanskje tatt seg en runk.

Synes du skaper et problem av ingenting. Er du veldig ung?

• Liker 8
Skrevet

Menn gjør så mye rart!!

Det som teller er jo om trusa lå der første gang du så denne boksen, eller om den har havnet der i ettertid?

• Liker 10
Skrevet

Har han hatt en brukt truse liggende i flere år? :fnise:

Han har nok ikke vært utro, men at det er en merkelig ting å ha i samlingen sin må man nesten få lov til å tenke!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har han vært utro mot deg med g-strengen mener du? :klo:

Anonym poster: 9e01f747a60a05507b60586fde8ceec0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke når jeg spurte var han forvirra tislutt sa han fet var eksen sin. Uansett jævlig ekkelt å ha en brukt truse med hvit ekkel utflod liggende. Han er ekkel. Hvem faen sparer på slikt? Ts

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet ikke når jeg spurte var han forvirra tislutt sa han fet var eksen sin. Uansett jævlig ekkelt å ha en brukt truse med hvit ekkel utflod liggende. Han er ekkel. Hvem faen sparer på slikt? Ts

Hvorfor er du sammen med han hvis du syns han er så ekkel? Håper du er klar over at det er din fulle rett å fortelle han at du ikke liker andre jenters ekle hvite utflod i deres felles leilighet da.

• Liker 1
Skrevet

Hahahah, for en sær ting å spare på!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sammen med han hvis du syns han er så ekkel? Håper du er klar over at det er din fulle rett å fortelle han at du ikke liker andre jenters ekle hvite utflod i deres felles leilighet da. Jeg vurderer å dumpe han ikke bare pga dette, men andre ting også. Har sagt ifra han kasta den men likevel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hahahaha, dagens latter. Jaja, kanskje han tar seg turer i boden og snuser på den mens han tar seg en runk.

Anonym poster: 071fc629d08939c04a290212d67db1a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sååå ekkelt.min samboer hadde spart på nakne bilder og klær kjælighetsbrev og mye mer av ekskjæresten jeg ble veldig leimeg men brukt truse det tar kaka.

Anonym poster: b551945f9dd77894892bb786387ba5dc

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk ikke en så veldig uvanlig greie, dette med at menn liker brukte truser.

Regner med at mange av dere som gnåler om hvor ekkelt dette er er sammen med menn som gjerne snuser trusene deres ;)

Anonym poster: 8b1f2c94205aff192bdbf492193949a2

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dette er helt normalt for de som er brukt-truse-elskere. Vanlig fetish.

Kvinner har mer enn bare visuell skjønnhet. Lukt kan også være gledelig.

Kanskje x-samboer luktet godt, mens stemmen hennes ble så plagsomt brukt at hun ikke var til å bo med? Mest sannsynlig lukter du selv også veldig godt. Din mann kan være en som elsker godlukt.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

hva hadde du i den boksen å gjøre?!

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er merkelig at dere kvinner, som nærmest spør hverandre om hvordan hverandres underliv lukter, skal ha problemer med at menn har en kvinnetruse liggende.

Anonym poster: 9c0f53975f7eb7a6097fa47f6a9af8f3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

solgte en periode brukte truser over internett og mange av mennene hadde samboere.det vet jeg fordi jeg kunne ikke sende dem hjem til dem. kanskje han er en sånn som kjøper brukte truser?

Anonym poster: 3c17d5c0d2e0cb5c7019bfbee9e06ec7

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Vet om ei som tjener grovt på det.

• Liker 3
Skrevet

Det er så mye rart...

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke han kjøpte denne,men fikk den nok av sin kjære eks dame. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det er ei dame som har brukt den da?

Kan jo hende han onanerer og, eller tror jeg lar vær å si mer.

Anonym poster: 666ca3301ca00d2665b8fc665db5b93c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...