Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... og skal være der de neste to ukene.

Jeg har den senere tiden fått høre mye forskjellig om hvordan "miljøet" er der nede, og kjenner faktisk at jeg blir litt engstelig. Hvis det virkelig er slik jeg er blitt fortalt, tenk om han i verste fall skulle falle for fristelsen og være intim med en annen der nede? Jeg vet at de har planer om å feste og drikke mye under oppholdet, og det kombinert med både idylliske omgivelser langt hjemmefra og det faktum at det kryr av lettkledde og velvillige damer, gjør at jeg kjenner en viss uro.

Jeg vet jeg bør stole på kjæresten min, men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har det spesielt bra nå :( Noen andre som har erfaringer med lignende tilfeller?

Anonym poster: 09cd02872f0ff97672b3e720b468e302

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får se på det som en slags "test", da ;) Om han kommer seg derfra uten å ha falt for fristelesene, er du heldig :)

Om han skulle bli litt mer intim enn han burde med noen der, ser du i hvert fall litt bedre hvem han er.

AnonymBruker
Skrevet

Faren min dro ned dit. Fant seg ei sliten "jomfru"

Og kom dessverre aldri hjem igjen:( Dette er dessverre helt sant. 5 år siden nå, og vi har dessverre mista kontakten!

Er de andre gutta single? Har du sagt i fra om at du er redd?

Anonym poster: 47f3fa8e24e5fb2e472bd9e688b586ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble ikke du med?

Send masse meldinger på sms og få han til å ringe deg hver dag;)

AnonymBruker
Skrevet

Faren min dro ned dit. Fant seg ei sliten "jomfru"

Og kom dessverre aldri hjem igjen:( Dette er dessverre helt sant. 5 år siden nå, og vi har dessverre mista kontakten!

Er de andre gutta single? Har du sagt i fra om at du er redd?

Den ene kompisen hans er i et forhold, men jeg vet at det går litt opp og ned med han og kjæresten hans i disse dager. Resten av gutta er single. Jeg har egentlig ikke gitt noe spesielt uttrykk for at jeg er redd for hva som kan skje, mest av frykt for å fremstå som en eiesyk, kontrollerende og sjalu krokodille av en kjæreste overfor ham og resten av guttegjengen. Ikke misforstå, kjæresten min er verdens beste og snilleste i mine øyne, vi bor sammen og har vært sammen i 3 år, men jeg klarer likevel ikke å legge engsteligheten fra meg. Og det gjør så vondt :(

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble ikke du med?

Send masse meldinger på sms og få han til å ringe deg hver dag;)

Jeg ble ikke med fordi dette var ment å være en guttetur, så det lå tydelig i kortene at jeg ikke var "invitert" - spesielt med tanke på at han åpenbart ikke engang har vært innom tanken på å be meg med.

AnonymBruker
Skrevet

Du får se på det som en slags "test", da ;) Om han kommer seg derfra uten å ha falt for fristelesene, er du heldig :)

Om han skulle bli litt mer intim enn han burde med noen der, ser du i hvert fall litt bedre hvem han er.

Ja, jeg tenker også at dette på en måte vil kunne være en slags test. Men, spørsmålet er jo om jeg i det hele tatt ville fått vite noe om det hvis "skaden skulle skje".

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du noen av vennene og kan en av dem å holde et øye med han?

vet ikke om slikt er "lov", uansett forstår det ikke er gøy. Men er jo ikke sånn at vanlige folk er utro bare fordi de får i seg alkohol og har lettkledde damer rundt seg. og jentene er ikke så velvillige som folk skal ha det til, i hvert fall ikke om man ikke går etter prostituerte eller prøver å skaffe seg en kjæreste.

Anonym poster: 28aeafd1382c5db218dfd694244826f1

Gjest LineaAlba
Skrevet

Du får spørre deg selv om du tror han er typen til å være utro, og om han i det hele tatt er typen til å besøke et bordell. Dersom det skjer noe der nede, er det lett å merke det på han når han kommer hjem. Hvis han ikke er av den notorisk utro typen, vil samvittigheten skinne gjennom. I mellomtiden syns jeg du burde kose deg og finne på mest mulig moro mens han er borte!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du noen av vennene og kan en av dem å holde et øye med han?

vet ikke om slikt er "lov", uansett forstår det ikke er gøy. Men er jo ikke sånn at vanlige folk er utro bare fordi de får i seg alkohol og har lettkledde damer rundt seg. og jentene er ikke så velvillige som folk skal ha det til, i hvert fall ikke om man ikke går etter prostituerte eller prøver å skaffe seg en kjæreste.

Anonym poster: 28aeafd1382c5db218dfd694244826f1

Jeg kjenner han ene, han som selv er i et forhold (dog litt turbulent for tiden). Resten av gutta har jeg aldri møtt, og det har faktisk ikke kjæresten min heller. Dette er gutter som som hovedsaklig er førstnevntes kompiser, og som min kjære nå blir kjent med under turen. Førstnevnte er heller ingen jeg kunne henvendt meg til og bedt om å holde et øye med kjæresten min, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Men sånn helt seriøst, er der noen som faktisk har blitt fristet til SEX nedi der? (Borsett i fra pappa:( )

Spør du meg er de ikke noe å se på de jentene nedi der.

Tror ikke du skal bekymre deg jeg :-)

Hva sier han om utroskap ellers da?

Vennepar av meg sa at det var like mye gutte/jenter nedi der.

Hva skal du gjøre når han er på morrotur da?

Tenker på deg! Lykke til :-)

AnonymBruker
Skrevet

Du får spørre deg selv om du tror han er typen til å være utro, og om han i det hele tatt er typen til å besøke et bordell. Dersom det skjer noe der nede, er det lett å merke det på han når han kommer hjem. Hvis han ikke er av den notorisk utro typen, vil samvittigheten skinne gjennom. I mellomtiden syns jeg du burde kose deg og finne på mest mulig moro mens han er borte!

Det var en liten episode rett i etterkant av da vi ble sammen, at han var på en fest med gutta uten meg og drakk seg så sørpe full at han endte opp med å rote med en annen jente. Dette kom frem noen uker senere, vi snakket ut om det, og saken ble lagt død ganske fort. I ettertid har vi ikke hatt noen slike problemer, og har hatt det utrolig bra sammen.

Jeg forsøker så godt jeg kan å legge bekymringene til side og tenke at jeg bare må stole på han, men det er litt lettere sagt enn gjort, kjenner jeg... Jeg skal dog prøve så godt jeg kan å fylle tiden min med lysbetonte ting mens han er bortreist.

AnonymBruker
Skrevet

Det var en liten episode rett i etterkant av da vi ble sammen, at han var på en fest med gutta uten meg og drakk seg så sørpe full at han endte opp med å rote med en annen jente. Dette kom frem noen uker senere, vi snakket ut om det, og saken ble lagt død ganske fort. I ettertid har vi ikke hatt noen slike problemer, og har hatt det utrolig bra sammen.

Jeg forsøker så godt jeg kan å legge bekymringene til side og tenke at jeg bare må stole på han, men det er litt lettere sagt enn gjort, kjenner jeg... Jeg skal dog prøve så godt jeg kan å fylle tiden min med lysbetonte ting mens han er bortreist.

Hvor gamle er dere?

Skrevet (endret)

Jeg kunne godt tenkt meg en guttetur til Praha, rett og slett fordi det å besøke nye land og det å reise på tur med kamerater er morsomt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være utro mot kjæresten min bare fordi jeg reiste til et annet land hvor prostitusjon og bordeller var utbredt? (Aner ikke om det er det i Praha, bare et eksempel.) Det "lengste" jeg hadde strukket meg for å ikke være en partypooper hadde vært å dra på strippeklubb eller noe i den dur, men personlig hadde jeg aldri tatt initiativ til noe lignende.

Hilsen gutt (22) med kjæreste (19).

Edit: Forresten kjenner du kjæresten din bedre enn noen av oss. Jeg tør banne på at kjæresten min aldri ville tenkt tanken på at jeg skulle skeie ut om jeg hadde fortalt henne at jeg skulle dit. Hva gjør deg usikker? Har han noensinne gitt deg grunner til å bli usikker?

Endret av Klatt
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men sånn helt seriøst, er der noen som faktisk har blitt fristet til SEX nedi der? (Borsett i fra pappa:( )

Spør du meg er de ikke noe å se på de jentene nedi der.

Tror ikke du skal bekymre deg jeg :-)

Hva sier han om utroskap ellers da?

Vennepar av meg sa at det var like mye gutte/jenter nedi der.

Hva skal du gjøre når han er på morrotur da?

Tenker på deg! Lykke til :-)

Takk for fint svar, det betyr mye for meg akkurat nå :)

Altså, han sier jo selv at han aldri ville byttet meg mot noen andre, og at det bare er meg han elsker. Og jeg tror ham når han sier det, men likevel så kommer denne engsteligheten snikende innover meg ved tanken på hva de vil komme til å fylle tiden sin med der nede i 2 uker. Særlig med tanke på at de hovedsaklig er der for å drikke og feste. Haff, kjenner dette tar fullstendig nattesøvnen fra meg :klaske:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Vi er begge i midten av 20-årene.

Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Kanskje du kan be ham være forsiktig med alkoholen og si at du er litt engstelig? Kanskje han skjønner han kanskje kan være ekstra hensynsfull?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Kanskje du kan be ham være forsiktig med alkoholen og si at du er litt engstelig? Kanskje han skjønner han kanskje kan være ekstra hensynsfull?

Jeg håper jeg ikke trenger å bekymre meg :) Jeg har tøyset litt med ham i forkant av turen om at jeg er redd han skal bytte ut meg med noen andre der nede, men jeg har ikke turt å dra den for langt av frykt for at han skal oppleve meg som den kontrollerende sjalusi-typen. Jeg er vanligvis ikke det, men jeg kjenner at akkurat denne situasjonen tærer litt på meg etter å ha hørt litt om hvordan det er der nede. Jeg har også bedt ham innstendig om å være litt forsiktig med alkoholen slik at han ikke skader seg og lignende, fordi jeg aller helst vil ha kjæresten min hjem like hel.

Skrevet

Du høres ut som ei flott jente! Tipper han er klar over at han er heldig som har deg, og holder seg litt ekstra i tøylene av den grunn. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som ei flott jente! Tipper han er klar over at han er heldig som har deg, og holder seg litt ekstra i tøylene av den grunn. :)

Det varmer veldig å høre, tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...