Gå til innhold

Fortsatt BH i kombinasjon med stringtruser?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dere jenter bærer fortsatt både BH og stringtruser, ser jeg.

Fatter dere ikke hvor lite logisk og konsekvent det er, og hvor latterlige dere ser ut?

Hvorfor i alle dager skal rompa IKKE ha kanter/strikker/sømmer, mens ryggen og skuldrene SKAL ha??

Alle gutter/menn jeg har pratet med om det, syns praksisen er latterlig og komisk.

Dere er bare så inderlig teite, at kanter/strikker er OK, hvis formålet er å løfte puppa... dvs ALT for at menn skal like dere! Prøv og tenk en egen tanke, i stedet for og bare tenke på hva VI syns!

Hilsen Jan-E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

icon_lol.gif dere er så søte når dere tror vi gjør det for deresskyld, det er kun derfor vi lar dere tro det vettdu! icon_wink.gif12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Den slags anstrengte forsvar, blir svært forknytt, aline, og svært lite overbevisende og troverdig. Men et godt forsøk var det!

Hilsen Jan-E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ække verken forknytt eller noe jeg du. icon_wink.gif

men dette her har vært oppe i laaange diskusjoner før, hvor vi opptil flere ganger har prøvd å forklare dere menn hvorfor vi kler oss som vi gjør. At dere blankt velger å overse eller overhøre det vi sier og bestemme deres svar selv, er helt greit det! Jeg synes fremdeles dere er søte når dere gjør det jeg. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det like teit med bh og ingen truse i det hele tatt?

Har egentlig ikke tenkt over at gutter synes kombinasjonen nevnt i denne tråden er teit. Men så har jeg heller ikke engasjert meg noe særlig i String-debatten generelt. String er et hat-plagg som gnager og ser veldig lite tiltalende ut over bukselinningen.

Om undertøyprodusentene bare hadde forstått at vi jenter heller vil kjøpe string-truser som er litt dyrere, og litt bedre (dvs. UTEN sømmer midt på stringen) istedet for disse billige kvasi trusene man får kjøpt i de aller fleste undetøysforretninger. Det MÅ da kunne gå an å kombinere funksjonalitet og estetikk!!

Det samme forøvrig med push-ups -går det virkelig ikke an å lage praktiske og estetiske push-ups hvor brystene IKKE spretter ut av bh'en så fort man bøyer seg!!??

Hvem er det egentlig som sitter og designer disse håpløse og idiotiske plaggene??

Nelle icon_smile.gif

-litt frustrert pga bryster som har spretti ut av push-up bh i hele dag på jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

On 2002-06-04 16:31, anonym wrote:

 

Hvorfor i alle dager skal rompa IKKE ha kanter/strikker/sømmer, mens ryggen og skuldrene SKAL ha??  

Skal og skal, det er vel ikke til å unngå hvis man trenger å gå med BH. Hvis det fantes et alternativ som ikke hadde synlige kanter, stropper som gnager osv, skal jeg love deg at det ville vært populært.

Dere er bare så inderlig teite, at kanter/strikker er OK, hvis formålet er å løfte puppa... dvs ALT for at menn skal like dere! Prøv og tenk en egen tanke, i stedet for og bare tenke på hva VI syns!

Ærlig talt! Jeg gå i hvertfall ikke med BH for at menn skal like meg, men for min egen skyld, fordi jeg trenger det. Tror ikke flertallet jenter/damer går med BH for å få menn til å like dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken:

Opp en størrelse i hva? String eller bh? Antar du mener string -men jeg bruker jo en ganske stor størrelse der allerede, iallfall en størrelse større enn min vanlige, hvis ikk to!

Det er sømmene som gnager. Når sømmene på selve stringen gnager seg inn mellom rompeballene. Au! Au!!

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stå på jenter!

Stringtruse og BH er og blir sexy!!!

Man kler på seg det man selv liker og synnes er praktisk, å ikke etter hva andre synes og mener.

Jeg kler på det jeg liker, og ikke etter hva jeg trur naboen eller kongen liker.

Koz dere med BH og stringtruse så mye dere vill, uten å brydere hva andre mener.

hilsen Stringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå måtte jeg le litt, Jan E.

Tror du jeg bruker string fordi DU skal slippe å se trusekanten min? String vises da også.

Jeg bruker string fordi jeg synes det er pent, og behagelig å bruke.

BH fordi jeg synes det er penest. Blåser i om du ser stroppene - jeg har bedre ting å tenke på.

Slapp av litt du, og prøv å tenke på litt andre ting enn logikk, jenter og klær. Du kommer aldri til en korrekt konklusjon likevel. icon_wink.gif

Nelle,

hva med å gå NED en størrelse i string? Jeg bruker en størrelse under "normalt", og har ingen problemer med tilpassing.

Push-up'en derimot... frustrert.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære deg som synes string og bh var en dum kombinasjon. Det er en gang sånn at pupper kan veie litt, det er ubehagelig når de henger og dingler. Det er ikke så lett å forklare for en som aldri har hatt det men sånn er det bare, enten du vil det eller ikke. Kjæresten min spør meg om jeg ikke kan gå uten bh, men jeg sier nei. Dessuten er det ganske sansynlig at vi får hengepupper hvis vi slutter å bruke bh. Det vil ikke jeg ha... Og atterengang ikke fordi gutta ikke liker meg da men fordi jeg liker at ting er iorden på kroppen min!!! FOR MIN EGEN DEL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, Nelle icon_smile.gif

Opp en str i BH da vet du. Slik at ikke puppene hopper ut mener jeg. Kanskje den er for liten foran, lissom.

Mente jeg...

Klem Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Bh'en jeg refererer til er noe dritt uansett -hadde ikke hjulpet med en størrelse opp tror jeg (men tenker du en størrelse opp i cup eller omkrets?). Og i dag røyk den ene stroppen også -og dette som skulle være dansebh'en min!!!

(Amanda: pls lær meg å lage sinna-smiley!!)

*ler*

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelle

Hvis puppene detter ut, så er bh-en feil.

Høres ut som for liten skål. Prøv å bli målt i en skikkelig bh-butikk. Eg gikk opp to skåler og 10 cm ned i omkreds...

For å holde puppene i litt stram snor, må de fleste av oss ha en bh som strammer, derav merkene på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

katta, kan jeg spørre deg om noe?

Kan man bare be de i undertøysforretninger om å måle?

Og - mine BHer "tar også en Nelle" icon_razz.gif , men bare når jeg bøyer meg ned... Gjør det ikke det på andre?

Jan-E, jeg beklager litt at jeg bruker tråden din til dette, men det var da du som begynte med BH-stropper og alt... icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan iallefall spørre om det i butikken. Hvis det er en "spesial-butikk" som forhandler dyrt undertøy, så kan de som regel dette. Ellers kan du jo prøve selv. Mål rett under puppene og hele veien rundt, rimelig stramt.

Bh-en skal sitte så stramt, at du ikke får mere enn en finger under den, sier de, og den skal sitte i det ytterste hakket.

Midtpartiet foran skal sitte inntil huden. også når du lener deg forover.

Skal sie at det gjorde en verden til forskjell når eg fikk riktig størrelse, fikk mye finere pupper og holdning og det var mye mere behagelig å gå med bh. Lykke til. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har kun registrert at kvinner har sagt at de bruker stringtruser for at rompa skal ta seg bedre ut, altså at omverdenen ikke skal se trusekanter. Når de samme kvinnene da driter en lang marsj i at BH-remmer strammer seg inn og gjør kanter på rygg/skuldre, så må det være lov å lure på hvor "kant-logikken" fra trusekanter er blitt av i BH-sammenheng?

Formålet er "ta seg bra ut", og når det ene "kant-argumentet" slår ihjel det andre, så må det være tillatt å betrakte dere i et latterlig lys....

Hilsen Jan-E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan E

Hvis du forsøker å "ta en Waco" her, så trenger du MYE mere enn dette.

Bh-strekene er det ikke mulig å gjøre noe med. Trusekanten kan man gjøre noe med, så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...