johans1 Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 (endret) Jeg fikk for ikke lenge siden (med en feil) vite om en person kjæresten min har hatt sex med tidligere. Det kom som et sjokk på meg, og jeg ble lei meg, nesten deprimert. Ja selvfølgelig har folk hatt sex med andre før, men når man får vite hvem det er, og at jenta går på samme skole som oss begge... Det er bare litt vanskelig å se henne ofte. Det må jo være normalt å være ukomfortabel rundt dette? De har chattet på facebook og for ikke lenge siden, som jeg har sett. (Har ikke sniket, bare sett når jeg gikk forbi han mens han chattet). Jeg så ordene sex, full, osv.. så jeg regner med de snakket om hendelsen. Det å vite at han minnes om henne så ofte gjør meg veldig ukomfortabel, og litt trist. Jeg ville for det første aldri vite hvem han har hatt sex med, men nå som jeg vet om en person blir jeg ofte lei og irritert over små ting.. Er det bare meg, eller ville dere reagert på samme måte om dere fikk vite noe sånt? Prater dere med folk dere har hatt sex med? Det er jo normalt da sikkert, men det er litt ubehagelig nå som jeg vet det.. Uff'a'meg jeg blir så frustrert; skulle ønske jeg aldri fant ut dette.. (Jeg sier ikke hvordan, men det var med tilfeldighet at jeg fant det ut). Ikke døm, hehe! Og nei, jeg sniker ikke på meldinger. Stoler såpass på han Endret 3. mars 2013 av johans1
frk.fersken Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Jeg synes hvertfall det er veldig ukomfortabelt å vite. Har funnet ut hvem kjæresten min har hatt sex med på samme måte og jeg tenker ofte på det bare fordi jeg vet hvem det er. Og det irriterer meg så grenseløst at jeg går å tenker på det. Jeg synes hvertfall det er best i å ikke vite det!
johans1 Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2013 Jeg synes hvertfall det er veldig ukomfortabelt å vite. Har funnet ut hvem kjæresten min har hatt sex med på samme måte og jeg tenker ofte på det bare fordi jeg vet hvem det er. Og det irriterer meg så grenseløst at jeg går å tenker på det. Jeg synes hvertfall det er best i å ikke vite det! Ah ja, det er alt jeg tenker på noen ganger.. Spesielt når jeg ser navnet hennes poppe opp her og der, eller når jeg ser henne på skolen. Det er best å ikke vite!
frk.fersken Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 Jenter har jo en tendens til å overtenke alt også! Jeg skulle hvertfall ønske at jeg ikke visste noe!
johans1 Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2013 Jenter har jo en tendens til å overtenke alt også! Jeg skulle hvertfall ønske at jeg ikke visste noe! Jepp, helt sant det. Man blir bekymra selv om det er ren fortid. Det gikk bedre når jeg endret tankegang. Istedet for å tenke at han hele tiden minnes om henne og alle de negative tankene som følger med, så tenker jeg at det er bare sånn det er. Uten at jeg har visst noe som helst om henne før, har vi hatt det supert. Selv om han har chattet med en tidligere sexpartner har han fokusert på meg. Vi har hatt det supert uansett fortid. så hvorfor ikke fortsette å ha det supert? hihi..
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #6 Skrevet 3. mars 2013 Enda en grunn til at jeg synes at det er greit å se an kjæresten i forhold til sex, og pga samme grunn tok det et år fra vi ble kjærester til vi hadde samleie. Første gang for oss begge, og begge var i 20årene! Veldig kjekt med en mann med sammeseksualmoral som meg selv. Anonym poster: 485e871108137dea9206a2b21b56e7b2 1
johans1 Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2013 (endret) Enda en grunn til at jeg synes at det er greit å se an kjæresten i forhold til sex, og pga samme grunn tok det et år fra vi ble kjærester til vi hadde samleie. Første gang for oss begge, og begge var i 20årene! Veldig kjekt med en mann med sammeseksualmoral som meg selv. Anonym poster: 485e871108137dea9206a2b21b56e7b2 Det er det jeg ofte har tenkt, og. At det hadde vært så deilig med en kjæreste med like mye/lite erfaring som meg. Men det er ikke alle som finner seg slike. Jeg elsker jo kjæresten min da, og er jo glad for den erfaringen han har.. selvfølgelig, men det må være godt å vite at kjæresten ikke har hatt masse sex tidligere. Men alle er ulike, og vi får godta det! Endret 3. mars 2013 av johans1
Gjest Skrevet 3. mars 2013 #8 Skrevet 3. mars 2013 Det er selvsagt greit at kjæresten har hatt sex med jenter før meg, men han trenger absolutt ikke å prate om akten med vedkommende når han er sammen med meg. Det får da være grenser!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #9 Skrevet 3. mars 2013 Enda en grunn til at jeg synes at det er greit å se an kjæresten i forhold til sex, og pga samme grunn tok det et år fra vi ble kjærester til vi hadde samleie. Første gang for oss begge, og begge var i 20årene! Veldig kjekt med en mann med sammeseksualmoral som meg selv. Anonym poster: 485e871108137dea9206a2b21b56e7b2 Man kan ha en helt grei seksualmoral selv om man ikke venter til man er nesten tredve med å ha sex. Anonym poster: d1fb0febcc70548a643815fc202aee0a 1
johans1 Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2013 Det er selvsagt greit at kjæresten har hatt sex med jenter før meg, men han trenger absolutt ikke å prate om akten med vedkommende når han er sammen med meg. Det får da være grenser! Synes også det er for mye. Hvorfor skal det være nødvendig? Det er så ekkelt å tenke på at han har snakket med henne om det.
Gjest Skrevet 3. mars 2013 #11 Skrevet 3. mars 2013 Synes også det er for mye. Hvorfor skal det være nødvendig? Det er så ekkelt å tenke på at han har snakket med henne om det. Det skjønner jeg veldig godt, ville ikke akkurat sprettet champagnen for å si det sånn. Men det er dette vi har kommunikasjon til; jeg ville virkelig pratet med han om det Og det at hun går på samme skole er nå sånn. Men han trenger ikke å snakke med henne om sexen for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå