Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spinner litt videre på denne her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=726889

Jeg har en litt rar vri på dette problemet. Det har begynt å bli seriøst mellom meg og en fyr nå. Han er veldig sosial og har guttegjengen sin som han alltid er med. Det samme med meg, jeg har også min GUTTEgjeng. Jeg trives ikke særlig godt med andre jenter, så det har alltid vært naturlig for meg. Men jeg merker at han rynker litt på nesa av hvor mange mannlige bekjentskaper jeg har. Det virker som han blir veldig sjalu av det. Derfor har jeg sluttet å omgås de fleste guttevennene mine og føler meg som en ensom taper som ikke har noen andre enn ham å være med.

Hvilken kjæreste ville dere hatt: aldri ute med venner eller ofte ute sammen med andre gutter (eller jenter hvis motsatt)?

Anonym poster: eb30481b9dac4112741cf2b89fd97754

Videoannonse
Annonse
Gjest Frans
Skrevet

Hva hvis alle hans venner var pene damer?

Skrevet

Det er temmelig taperaktig å kutte ut vennene sine fordi en fyr du ikke engang er sammen med virker sjalu ja. Hva gjør du hvis det ikke funker mellom dere - kryper tilbake til dem med halen mellom beina og håper at de har glemt hvordan du oppførte deg?

Jeg ville heller hatt en kjæreste med med mange jentevenner enn en kjæreste som bruker og kaster andre mennesker.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Føler ikke jeg har "kastet" noen, har fortsatt kontakt med folk, men sier oftere og oftere nei til å f.eks. komme på fester fordi jeg vet at stemningen kommer til å bli rar. Gode venner er og blir venner, men det er ikke de jeg henger mest med i hverdagen.

En med bare jentevenner høres perfekt ut i min situasjon.

Anonym poster: eb30481b9dac4112741cf2b89fd97754

Skrevet

Hadde aldri ville vært kjæreste med noen som ikke hadde likt at jeg tilbringte tid med venner, uavhengig av kjønn på vennene. En sånn kjæreste klarer jeg meg fint uten.

Skrevet

Jeg har også noen veldig nære guttevenner. Min bestevenn er en gutt.

Og hvis jeg noen gang møter en fyr som ikke kan akseptere det, og blir sjalu, så må han finne seg ei annen.

Du får forklare han at de er VENNER og at hvis det hadde vært noe mer på gang med noen av de, så hadde det skjedd for lenge siden. Det er en grunn til dere to driver sammen, og ikke du og alle kompisene dine. Prat med han og prøv å vær så oppriktig du kan og si at han kan stole på deg, at du ikke er interessert i kompisene dine som noe annet enn venner.

Hvis han ikke fikser det, så kan han finne noen andre. Hva gjør du hvis det blir slutt med han da? Og du har ditcha alle vennene dine?

Da kommer du ikke til å føle deg veldig bra. Og kompisene dine kommer mest sannsynlig til å synes at det er drittdårlig av deg å kutte de ut bare fordi du fikk deg kjæreste. Det er ikke sikkert jeg hadde tatt deg tilbake som venninne, hvis jeg var en av de kompisene.

Nei, du får ta en alvorsprat med han fyren din..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...