Gjest Butterflygirl Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 Er det noen som har bestilt vesker/lommebøker fra "det lille ekstra"? Jeg sendte en mail til de igår, og fikk svar igår. Frakten var rundt 27-50 kr, avhengig av vekta på veskene. ingen ekspedisjonsgebyrer eller noen ting, bare frakt. Og pengene setter du inn i en kontonr. du får når du bestiller. Så sa deogså at de kunne bestille vesker du vil ha fra leverandøren deres. Høres bra ut, men er det noen som har prøvd den nettbutikken?
Gjest Paff Skrevet 24. mars 2004 #2 Skrevet 24. mars 2004 Veskene derfra er kjempelekre! Jeg og en haug veninner har vesker derfra og er strålende fornøyd
Gjest Butterflygirl Skrevet 24. mars 2004 #3 Skrevet 24. mars 2004 Veskene derfra er kjempelekre! Jeg og en haug veninner har vesker derfra og er strålende fornøyd Jeg har tenkt å bestille der fra. Men jeg noen spørsmål. Setter man inn betalingen før man får veskene, eller etter? Vet du om det er mulig å retuenere varen hvis man ikke er fornøyd? Hvor mye måtte du betale i frakt for en veske?
Gjest Paff Skrevet 25. mars 2004 #4 Skrevet 25. mars 2004 Jeg vet faktisk ikke, da jeg bare har kjøpt på veskeparty med hun som driver nettstedet. Men det er helt sikkert bare å spørre på mail
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå