Gå til innhold

Tiltrukket av en jeg aldri ville trodd..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt en spesiell type smak i menn. Høy, mørk, gjerne litt sånn "bad boy-look", om dere skjønner. Alle jeg har vært sammen med og datet har kommet under denne kategorien.

Men nå, jeg har blitt kjent med en fyr. Vi har vært venner en god stund, og jeg har egentlig aldri sett på han på "den måten". Han er ikke spesielt høy, blond og er like snill som han ser ut. Ingenting vondt i det altså, ikke misforstå, men han er bare ikke min type. Like vel tar jeg meg selv i å smile fra øre til øre når jeg får meldinger, og jeg tror søren meg det begynner å dukke opp et par sommerfugler i magen også. Det føles så rart. Og jeg føler liksom ikke at jeg fortjener en så bra mann som han. Derfor er jeg litt tilbakeholden. Jeg har aldri klart å få et forhold til å funke, og begynner å lure på om det er meg det er noe galt med. Derfor er jeg livredd for å ødelegge alt med han.

Kanskje litt vesentlig at han gir tydelige hint om at han er interessert i meg også!

Uff, veit bare ikke hva jeg skal gjøre. Han er såå herlig, men føler at uansett hva jeg velger å gjøre vil ting bli ødelagt etter hvert, og det knuser meg virkelig! :(

Anonym poster: 98ee124837f016881b75a49b5667003c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, jeg er på samme måte. Egentlig er typen min mørke menn som gjerne er litt bad boy, men jeg har også klart å falle litt for en liten, blond, smart fyr. Helt motsatt av det jeg normalt faller for!

Rart det der :P

Jeg syns du bare skal kjøre på. Du kommer aldri til å oppnå suksess på kjærlighetsfronten om du bare skal backe unna fordi du er redd for at det ikke skal funke.

AnonymBruker
Skrevet

Du sier du aldri har klart å få forhold til å funke, det er kanskje fordi du nettopp har gått etter slike type badboys. Kan bli annerledes om du ser litt forbi det spesielle utseendet du har gått etter før.

Snakker av erfaring for jeg var helt lik. For 2år siden møtte jeg en mann som var snill som dagen er lang, han var morsom, ålreit å snakke med, fantastisk personlighet. Utseendemessig var han ikke min type. Men jeg gikk for det og jeg har ikke angret et sekund. Det går så utrolig bra, jeg kunne ikke funnet en bedre mann :) giftet oss for et par uker siden :)

Anonym poster: e490c618218898d4d9cde3e2e4e9e752

• Liker 3
Gjest Skippern
Skrevet (endret)

-

Endret av Skippern
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du ei dame i kategorien: "Jeg er der i dag, men kanskje ikke i morgen"? Og hvorfor vil det bli ødelagt etterhvert. Skal du falle for flere menn, med tid og stunder?

Du har truffet en kjernekar.

Nei, på ingen måte. Mitt største problem er nok at når jeg går inn for noe, også forhold, så går jeg inn med hele hjertet, om dere skjønner hva jeg mener. Og jeg ender alltid opp såra. Mulig det er som det blir sagt over; at jeg faller for feil type mannfolk. De som innerst inne ikke er interessert i et seriøst forhold. Tror også jeg sliter litt med å glemme eksen helt. Er jo over han, kind off, men savner han. Er ikke noe rebound jeg er ute etter altså, det har vært slutt leeenge, og vi kommer aldri til å bli sammen igjen. Men etter at han gjorde det slutt helt ut av det blå har jeg kanskje vanskelig for å stole på at noen faktisk kan like meg. Spesielt siden jeg har vært så uheldig absolutt alle gangene jeg virkelig har prøvd å få ting til å funke..

Jeg har lyst til å gå for det. Og det virker som om han også vil det. Meeen ja.. Vil liksom ikke ødelegge det gode vennskapet vi faktisk har!

Gjest Skippern
Skrevet (endret)

Nei, på ingen måte. Mitt største problem er nok at når jeg går inn for noe, også forhold, så går jeg inn med hele hjertet, om dere skjønner hva jeg mener. Og jeg ender alltid opp såra. Mulig det er som det blir sagt over; at jeg faller for feil type mannfolk. De som innerst inne ikke er interessert i et seriøst forhold. Tror også jeg sliter litt med å glemme eksen helt. Er jo over han, kind off, men savner han. Er ikke noe rebound jeg er ute etter altså, det har vært slutt leeenge, og vi kommer aldri til å bli sammen igjen. Men etter at han gjorde det slutt helt ut av det blå har jeg kanskje vanskelig for å stole på at noen faktisk kan like meg. Spesielt siden jeg har vært så uheldig absolutt alle gangene jeg virkelig har prøvd å få ting til å funke..

Jeg har lyst til å gå for det. Og det virker som om han også vil det. Meeen ja.. Vil liksom ikke ødelegge det gode vennskapet vi faktisk har!

Det er nok mange som liker deg kan jeg tenke meg. Godt å høre at du er ordentlig, da fortjener du virkelig en slik kjernekar.

Endret av Skippern
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du skifter ut mannfolk oftere enn truse håper jeg denne snille gutten faller for en annen. Ønsker deg alt godt, men ikke nødvendigvis alt du peker på

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lav er han? Jeg møtte engang en allertiders fyr, men høyden hans plaget meg hele tiden. Trodde det ville gå over, men jeg tenkte mye på det. Han da han var 170, men egentlig kun 163 cm.

Anonym poster: 89d7595273c22a6ee2aa641a21e7cb79

• Liker 1
Skrevet

Kjør på, for helvete. Du lever bare en gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du en dårlig magefølelse, er det ofte en grunn til det.

"Er du i tvil, er du ikke i tvil".

Hvor gamle er dere?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skifter ut mannfolk oftere enn truse håper jeg denne snille gutten faller for en annen. Ønsker deg alt godt, men ikke nødvendigvis alt du peker på

Det gjør jeg ikke i det hele tatt. Er utrolig forsiktig når det gjelder menn og forhold. Derfor sårer det likom ekstra mye når jeg faktisk går inn for å få til noe, og det ikke går. Forventer absolutt ikke å få alt jeg peker på, tvert i mot egentlig..

Jeg er 21, han er 25. Og jeg vil tippe han er rundt 170! Jeg er ikke i tvil om han. Jeg vet han er helt fantastisk. Det er egentlig meg selv jeg tviler på..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Har dere møttes eller bare sendt meldinger? Hvor lenge har dere kjent hverandre?

Jeg synes du bør se det an litt, han er keen, du er litt, men også i tvil. Han kan derfor risikere å bli såret. Vær venn med han, men ikke flørt før du vet hva du vil!

Skrevet

Kanskje du holder på å bli voksen?

Og har fått en litt mer vettug smak?

BadBoy's er jo uansett ikke mye å samle på.

Gjør et forsøk. Om han er forelsket i deg, så vil vennskapet uansett ikke bestå om du avviser han.

Du har ingenting å tape.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lav er han? Jeg møtte engang en allertiders fyr, men høyden hans plaget meg hele tiden. Trodde det ville gå over, men jeg tenkte mye på det. Han da han var 170, men egentlig kun 163 cm.

Må være typen min du data, han løy også og sa han var 1.70 ;)

Anonym poster: 11d7588793486fbe9c06d1d2a610f289

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg ikke i det hele tatt. Er utrolig forsiktig når det gjelder menn og forhold. Derfor sårer det likom ekstra mye når jeg faktisk går inn for å få til noe, og det ikke går. Forventer absolutt ikke å få alt jeg peker på, tvert i mot egentlig..

Jeg er 21, han er 25. Og jeg vil tippe han er rundt 170! Jeg er ikke i tvil om han. Jeg vet han er helt fantastisk. Det er egentlig meg selv jeg tviler på..

TS

La ham gå, du er åpenbart ikke forelsket og tiltrukket av HAM. Det er bare konseptet 'kjæreste' du ønsker.

Anonym poster: 11d7588793486fbe9c06d1d2a610f289

• Liker 2
Gjest Skogmann
Skrevet

Kvinner slutter ALDRI å tenne på badboys. Enten er de heldige og finner en halv-badboy som ikke er et forskrudd rassehøl, eller så ender de opp med tusseladder. Forholdet til tusseladden vil alltid bære preg av at kvinnen egentlig drømmer om en tøffere mann. Enten blir hun utro, eller så forlater hun tusseladden. Men hvorfor ikke prøve den romantiske drømmen om en snill og ærlig tusseladd en stund? Slike forhold varer jo ikke noe kortere enn forhold til badboys.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere møttes eller bare sendt meldinger? Hvor lenge har dere kjent hverandre?

Jeg synes du bør se det an litt, han er keen, du er litt, men også i tvil. Han kan derfor risikere å bli såret. Vær venn med han, men ikke flørt før du vet hva du vil!

VI har møttes mange ganger,og kjenner hverandre veldig godt! Kjent han i ca et år. Jeg har ikke flørtet noe særlig med mannen, nettopp fordi jeg er redd for å gi han falske forhåpninger om jeg skulle skifte mening og ikke ville dette.

Kanskje du holder på å bli voksen?

Og har fått en litt mer vettug smak?

BadBoy's er jo uansett ikke mye å samle på.

Gjør et forsøk. Om han er forelsket i deg, så vil vennskapet uansett ikke bestå om du avviser han.

Du har ingenting å tape.

Kanskje! Det er de absolutt ikke, og det kan være jeg faktisk har lært også. Lov å håpe!

Godt poeng! Men jeg vil uansett se det litt an og være heeelt sikker!

ts

Skrevet

Helt sikker blir du aldri her i livet.

Du må ta noen sjangser.

:blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt fire langvarige forhold, og alle har vært like forskjellige i sinn som i skinn. Må være utrolig kjedelig å ha en så snever preferanse. Da er det kanskje lettere å velge mannen pga utseendet også, og man overser hvordan de egentlig er? :klo:

Anonym poster: f10db5437c5955f8df62e70ab266b35d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt fire langvarige forhold, og alle har vært like forskjellige i sinn som i skinn. Må være utrolig kjedelig å ha en så snever preferanse. Da er det kanskje lettere å velge mannen pga utseendet også, og man overser hvordan de egentlig er? :klo:

Anonym poster: f10db5437c5955f8df62e70ab266b35d

Ja, det er veldig fort gjort å bli betatt av utseende når man på en måte veit hva man vil ha. Men det at jeg faktisk synes denne mannen er utrolig tiltrekkende, da må det enten være jeg som har endret smak helt (kanskje drittlei av badboys) eller så er det som ab skriver over; at jeg er mer på utkikk etter "konseptet".. Veldig usikker, for jeg trives jo egentlig veldig som singel. I tillegg er jeg student og har det egentlig helt fint med å kun ha meg selv å tenke på. Var fast bestemt på å ikke falle for noe nå - men ja... Sånn gikk da det!

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...