AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Det er jo kjekt og alt det der, jeg er med på den selv og jeg tar meg gjerne en tur ut iblant for å ha det gøy med venner altså, jeg er bare ikke så erfaren med det. Jeg lurer på hvilken agenda andre har for en bytur? Da gjerne disse som er ute "hver helg". Blir det en ny ONS hver lørdag, er det vanlig og er det det folk jakter på, eller er du ute for å ha det kjekt med venner og drar hjem alene? Anonym poster: 12df47f95259b5e498c12e0c26449347
Gjest Adera Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 (endret) Ha det kjekt med venner, for å drikke, finne noen å ha med seg heim, tidsfordriv.. Eg går ikkje på byen. Endret 3. mars 2013 av Adera
Karenina Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 For å treffe folk, komme seg ut litt, og selvfølgelig for å kunne pynte meg litt ekstra og ha på finkjolen 1
dobri123 Skrevet 3. mars 2013 #5 Skrevet 3. mars 2013 Går ofte ut med min kjære, ikke for å drikke meg sten full, men for å være sosiale. Møte nye mennesker, ta et par øl og bare kose seg. Går jeg ut med venninner derimot er det for å få en liten forandring utenom de vanlige café turene og filmkveldene. Men igjen; bli kjent med nye mennesker og ha det morsomt rett og slett!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #6 Skrevet 3. mars 2013 Gutter gjør det for å: -knulle jenter -drikke seg fulle -være sosiale -noen for å sloss Jenter gjør det for å: -være sosiale -få oppmerksomhet -noen drikker ser fulle -noen blir pult av gutter Dette er sånn ca sannheten Anonym poster: bf77fbca067235ade6f68b10aef8e92e
Gjest Amber Rose Skrevet 3. mars 2013 #7 Skrevet 3. mars 2013 Gutter gjør det for å: -knulle jenter -drikke seg fulle -være sosiale -noen for å sloss Jenter gjør det for å: -være sosiale -få oppmerksomhet -noen drikker ser fulle -noen blir pult av gutter Dette er sånn ca sannheten Anonym poster: bf77fbca067235ade6f68b10aef8e92e Tror heller ikke det er så langt fra sannheten. For min egen del er det for å være sosial med venner. 1
Nusseli Skrevet 3. mars 2013 #9 Skrevet 3. mars 2013 Gutter gjør det for å: -knulle jenter -drikke seg fulle -være sosiale -noen for å sloss Jenter gjør det for å: -være sosiale -få oppmerksomhet -noen drikker ser fulle -noen blir pult av gutter Dette er sånn ca sannheten Anonym poster: bf77fbca067235ade6f68b10aef8e92e Jaha, så jenter kan ikke pule gutter? Og gutter kan ikke bli pult av jenter? Det er alltså guttene som bestemmer det der med sex og jentene har ingen egen vilja.... (Sikkert ikke sånn du mente det, men kan väre litt greit å tenke over hvordan man legger frem til og hvordan det kan tolkes). Selv går jeg ut på byn for å ha det gøy, bli litt brisen (iblandt), PYNTE MEG og føle at jeg får blicker fra gutter og høre komplimanger fra jenter Men det beste av alt er å danse, danse, danse!!!! Naturligt nok også for å være med venner og være sosial. Men det er liksom sjelden så bra som man tenker at det skall bli.. 1
Nusseli Skrevet 3. mars 2013 #10 Skrevet 3. mars 2013 Fordi det er kjempegøy! Enkelt og greit.. OT: Hvem er det på profilbildet ditt? Kjempe nydelig dama men kan ikke komme på navnet
Cristella Skrevet 3. mars 2013 #11 Skrevet 3. mars 2013 OT: Hvem er det på profilbildet ditt? Kjempe nydelig dama men kan ikke komme på navnet Nina Dobrev, fra Vampire Diaries 1
Rægs Skrevet 3. mars 2013 #12 Skrevet 3. mars 2013 Har dratt ut på byen edru flere ganger (da blir det alltid nattklubber med dansegulv), og jeg syntes det er SÅ mye bedre enn å dra ut for å drikke seg full! Det er så sinnsykt gøy og veldig deilig å slippe seg løs iblant. Mange drar ut på byen for å være sosial, men også fordi det er et lite pust i bakken i det ellers så alltids stressende hverdagen med studier eller jobb
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #13 Skrevet 3. mars 2013 For all del, jenter kan pule gutter, det er bare veldig mye mer sjelden at det er det som er hovedgrunnen til at jenter drar på byen, selv om det så klart hender det også. Anonym poster: bf77fbca067235ade6f68b10aef8e92e
JustLittleMe Skrevet 3. mars 2013 #14 Skrevet 3. mars 2013 til dags dato får ikke jeg gå på byen, MEN jeg pleier å gå ut for å se fotballkamper med gode venner, eller gå ut å "danse" eller bare sitte å snakke på en rolig pub, som regel er dette fordi det er lettere å møtes ute i sentrum en att en skal stresse med å lage plass hjemme og det er ingen som som i sentrum eller har så godt plass til flere enn 6-10 stk hjemme. + Slipper ryddingen dager derpå :-D Og på byen er det veldig gøy å bare treffe kjent folk tilfeldig :-)
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #15 Skrevet 3. mars 2013 Jaha, så jenter kan ikke pule gutter? Og gutter kan ikke bli pult av jenter? Det er alltså guttene som bestemmer det der med sex og jentene har ingen egen vilja.... (Sikkert ikke sånn du mente det, men kan väre litt greit å tenke over hvordan man legger frem til og hvordan det kan tolkes). Selv går jeg ut på byn for å ha det gøy, bli litt brisen (iblandt), PYNTE MEG og føle at jeg får blicker fra gutter og høre komplimanger fra jenter Men det beste av alt er å danse, danse, danse!!!! Naturligt nok også for å være med venner og være sosial. Men det er liksom sjelden så bra som man tenker at det skall bli.. Hvordan tar du initiativ til å ha sex med en mann? Anonym poster: 6f743e9eb36b10c33a553041b66864bb
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #16 Skrevet 3. mars 2013 Jaha, så jenter kan ikke pule gutter? Og gutter kan ikke bli pult av jenter? Det er alltså guttene som bestemmer det der med sex og jentene har ingen egen vilja.... (Sikkert ikke sånn du mente det, men kan väre litt greit å tenke over hvordan man legger frem til og hvordan det kan tolkes). Selv går jeg ut på byn for å ha det gøy, bli litt brisen (iblandt), PYNTE MEG og føle at jeg får blicker fra gutter og høre komplimanger fra jenter Men det beste av alt er å danse, danse, danse!!!! Naturligt nok også for å være med venner og være sosial. Men det er liksom sjelden så bra som man tenker at det skall bli.. Neivel? Går ikke dansingen bra, eller går det ikke så bra sosialt? Anonym poster: 6f743e9eb36b10c33a553041b66864bb 2
Cathrine88 Skrevet 3. mars 2013 #17 Skrevet 3. mars 2013 For å danse og for å snakke, le og tulle med venner - og med masse fremmede mennesker man aldri møter igjen.
Nusseli Skrevet 3. mars 2013 #18 Skrevet 3. mars 2013 (endret) Neivel? Går ikke dansingen bra, eller går det ikke så bra sosialt? Anonym poster: 6f743e9eb36b10c33a553041b66864bb Det går ikke så sosialt antar jag, just nu er jeg en desperat singel men råker alltid danse med noen som er helt klein og så er jeg for snill for å "ditche" han så da ender det opp med at jeg sikkert misser noen heitinger. Kanskje like bra det, hadde vell blitt litt for gøy hvis ikke.. Hihi. Men jeg er jo ikke alene om å føle att byturer er oppskryt. Det er jo så få bra barer og liknande i dessa små byene i Norge.. RED. Å med sosialt så mener jeg ikke med venner fordi med dem har jeg det gøy! Men det finns så mange rare folk på byn alltså og så få som er "kline materiale", å jeg vill finne noen herlig fyr å kline med! Hihi Endret 3. mars 2013 av Nusseli
Gjest Chloè Skrevet 3. mars 2013 #19 Skrevet 3. mars 2013 Fordi jeg liker å pynte meg,liker å ha det gøy,liker å danse, liker å flørte, liker å ta et par glass vin. Aldri vært et mål å få med noen hjem nei. Hvofor ikke gå på byen? Men det går opp og ned, kan gå ut flere helger på rad for så å ikke dra ut flere mnd
Nusseli Skrevet 3. mars 2013 #20 Skrevet 3. mars 2013 Hvordan tar du initiativ til å ha sex med en mann? Anonym poster: 6f743e9eb36b10c33a553041b66864bb Det kan du sikkert komme frem til selv, bruk din fantasi så kommer det sikkert opp et par forslag til hvordan det kan gjøres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå