Gå til innhold

Stormberg, størrelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er størrelsene til Stormberg? Tenkte å bestille meg en jakke, men ble så usikker på hvilken størrelse jeg skal ta. Hørte noen som sa at de var store i størrelsen, stemmer det?

Anonym poster: 75cef1416d26e1efc0478fc6fc0633d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen damejakker er veldig innsvinget. Måtte i alle fall opp en størreslse da jeg kjøpte jakke til datteren min der. Bruker normalt M men måtte opp i L. Men kjøpte meg selv en regnkåpe og da måtte jeg ned en størrelse. Så det varierer nok etter fasongen.

Endret av ToveM
Skrevet

Tror det spørs om du skal ha unisex eller damejakke. Damestørrelsene er ganske normale etter min mening, kanskje litt korte i armene og generelt(men så er jeg veldig lang i armene og overkroppen). Unisex så velger jeg som regel en str mindre enn vanlig. Men du får jo byttet om de ikke passer. Ville gått for det du vanligvis bruker.

Gjest Trappetroll
Skrevet

De er litt stor i størrelsen. Men jeg har jakkene mine i small og det er det jeg bruker til vanlig. Unisex kan jeg gå ned en str i :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Stormberg er veldig "riktige" i størrelsene. Bruker vanligvis medium, og det gjør jeg i Stormberg også.

Anonym poster: 382ce35659d6aad9143c418724e01725

Skrevet

Jeg synes de er litt store i størrelsen, men ikke så mye som en hel størrelse opp/ned. Om klærne er unisex ville jeg muligens gått ned en størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...