AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Jeg og typen kan ha det veldig bra sammen, men ofte blir det kjedelig, og jeg har veldig lett for å "Ikke være forelsket", men " bare i ett forhold".. Han er min første kjæreste, så jeg vil gjerne huske han positivt, og ikke gå fra han for tidelig, for så å ønske å komme tilbake til han. Men samtidig er jeg ung, og jeg vil oppleve ting.. Det jeg lurer på er: Burde jeg slå opp når jeg mistrives litt i forholdet eller burde jeg holde ut? For jeg er klar over at man ikke er superforelsket hele tiden.. Men er utrolig usikker. Anonym poster: f9d7b226c2a3434f4bd694c2d5ac7e90
lottelotti Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Slå opp, jeg synes at om du først begynner og tenke litt på og slå opp med en person, så er det bare og gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Slå opp med han, sjeldent at det første forholdet man har varer. Du har jo masse du skal oppleve enda, og finne ut av før du ser hvilken person som passer til deg livet ut. Kanskje finner dere sammen igjen når dere modnes mer, eller så er han bare ikke den rette. Lykke til Anonym poster: 68a7413007013cf666b28f1945004cee
Gjest mann Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Han er min første kjæreste...........Men samtidig er jeg ung, og jeg vil oppleve ting.. Det jeg lurer på er: Burde jeg slå opp Anonym poster: f9d7b226c2a3434f4bd694c2d5ac7e90 Ja det burde du. Hvis ikke kommer du til å være utro. Hvorfor har dere jente så vanskelig for å kalle en spade for en spade. Du vil pule rundt, bli sikker, rase fra deg whatever..... Føler du deg teit som ikke har pult rundt, for lite kred med få partnere. Dette kommer til å gnage deg mer og mer til du sprekker. Garantert. Gjør det slutt. Slukk tørsten. La fyren , som sikkert er ok, finne seg ei dame han kan ha en fremtid samme med. Du veit jeg har rett. Og ja, dette skjedde meg i ungdommen. Hun angret selfølgelig. Ba henne ryke og re...
Gjest Freakingawesome Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 Yeah, slå opp. Du gjør fyren en tjeneste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå