Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 Hadde lammestek på søndag, igår spiste vi den oppvarmet med gratinerte poteter. Hva skal jeg spise til i dag? Har tenkt på noe pasta greier, noen forslag til saus. Har litt fløte igjen, men ingen ferske urter siden jeg glemte å handle det. Noen forslag,
Suzy Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 Hakk den opp i småbiter, bruk i panne, hell over fløte og krydre med hvitløk, hvit pepper og basilikum. La det koke in og bruk som saus på pasta. Nammenamm!!
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2004 #3 Skrevet 23. mars 2004 Hakk den opp i småbiter' date=' bruk i panne, hell over fløte og krydre med hvitløk, hvit pepper og basilikum. La det koke in og bruk som saus på pasta. Nammenamm!! [/quote'] Tror jeg går for det. Takk :-)
Suzy Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 Du skjønte hva jeg mente til tross for et akutt anfall av dysleksi når jeg skrev dette... ? :oops: Smakte det???
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2004 #5 Skrevet 24. mars 2004 Du skjønte hva jeg mente til tross for et akutt anfall av dysleksi når jeg skrev dette... ? :oops: Smakte det??? Det var veldig godt! La ikke merke til dysleksien
Gjest LoisLane Skrevet 24. mars 2004 #6 Skrevet 24. mars 2004 jeg liker å kutte opp steik fra i går i bittesmå biter, samme med poteter og løk. Sopp - hvis den er frisk! - og hvitløk er også godt i. Stek på ganske sterk varme, dryss over rikelig med salt og pepper og en bitteliten klype sukker. Nå jeg vet at det bare er jeg som skal spise hender det at jeg har oppi mandler og rosiner. Sært, men godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå