Gå til innhold

Hva mer kan jeg gjøre med rester av stek?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hadde lammestek på søndag, igår spiste vi den oppvarmet med gratinerte poteter.

Hva skal jeg spise til i dag?

Har tenkt på noe pasta greier, noen forslag til saus. Har litt fløte igjen, men ingen ferske urter siden jeg glemte å handle det.

Noen forslag,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hakk den opp i småbiter, bruk i panne, hell over fløte og krydre med hvitløk, hvit pepper og basilikum. La det koke in og bruk som saus på pasta. Nammenamm!! :P

Gjest gjest1
Skrevet
Hakk den opp i småbiter' date=' bruk i panne, hell over fløte og krydre med hvitløk, hvit pepper og basilikum. La det koke in og bruk som saus på pasta. Nammenamm!! :P[/quote']

Tror jeg går for det. Takk :-)

Skrevet

Du skjønte hva jeg mente til tross for et akutt anfall av dysleksi når jeg skrev dette... ? :oops:

Smakte det??? :P

Gjest gjest1
Skrevet
Du skjønte hva jeg mente til tross for et akutt anfall av dysleksi når jeg skrev dette... ? :oops:

Smakte det??? :P

Det var veldig godt!

La ikke merke til dysleksien :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

jeg liker å kutte opp steik fra i går i bittesmå biter, samme med poteter og løk. Sopp - hvis den er frisk! - og hvitløk er også godt i. Stek på ganske sterk varme, dryss over rikelig med salt og pepper og en bitteliten klype sukker.

Nå jeg vet at det bare er jeg som skal spise hender det at jeg har oppi mandler og rosiner. Sært, men godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...