AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Var på resturant i dag, den litt finere typen. Skulle på dametoalettet og ser til min skrekk og gru at noen har vært og gjort sitt fornødne der.. Hele skåla full i dritspor! Jeg tok meg selv i å tenke "æsj, damer skal være finere på dette enn menn", og da mener jeg ikke at damer ikke driter, men at damer er så renslige at de kanskje finner dasskosten nede på siden av doen og skyller over før de forlater åstedet. De gangen jeg har måtte benytte meg av mannedoen, har det ofte skjedd at den har vært driti ned, men ikke damedoene. Hva mener dere? Anonym poster: 53267128f057d8d92049560fdef1217a 3
Silfen Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Jeg mener at litt spor i en toalettskål ikke plager meg.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 I hovedinnlegget beskrives det som ekkelt. Anonym poster: c8e220b3e899ae3a1180a9f200d7293f
Berentsens Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 Jeg mener at altfor få benytter seg av dasskosten. Og at altfor mange ikke gidder å plukke opp papir som de mister/kaster på gulvene. Og så mener jeg at det skitnere, mer rot på dametoalettene enn på herretoalettene. 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 3. mars 2013 #5 Skrevet 3. mars 2013 Det er like ekkelt uansett, og folk burde kunne rydde opp etter seg når de har vært på do. Men ja det er mer rot på damedo i form av papir over hele gulvet. Til gjengjeld er det ofte tiss på gulvet og oftere dritt i do på herredo. (Ja, jeg har jobbet som renholder)
Meaty Skrevet 3. mars 2013 #6 Skrevet 3. mars 2013 De som ikke er plaget av sånne ting, er vel muligens de samme som faktisk forårsaker det... Jeg er ikke interessert i å se rester etter andres etterlatenskaper. Der jeg jobber, er vi vel rundt 20 hunkjønn som bruker de samme 2 toalettene. Alle kjenner alle, og folk hilser pent når jeg møter dem i gangen, men likevel er det minst en av dem som tydeligvis gir fullstendig blaffen i hvordan toalettet ser ut etter at de har vært der. For av og til er det skikkelig ille! Hvis jeg en gang finner ut hvem det er, så vil jeg i hvert fall få et helt annet syn på vedkommede.
Gjest Spiderpig Skrevet 3. mars 2013 #7 Skrevet 3. mars 2013 Jeg mener at alt for mange mennesker er direkte kvalme og ufyselige. Det er KVALMT at folk går fra en dass full av dritt, og lar mens-papir ligge på gulvet.
Silfen Skrevet 3. mars 2013 #8 Skrevet 3. mars 2013 De som ikke er plaget av sånne ting, er vel muligens de samme som faktisk forårsaker det... Så fordi jeg ikke er plaget, så driter jeg ned offentlige dasser? Naaah, jeg driter nemlig ikke på offentlige toaletter. Å drite mens andre hører det er temmelig ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå