2shy Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Jeg skal kjøpe vaskemaskin og lurte på om noen har personlige anbefalinger (evnt frarådninger). Kriterier: - Minst 1400 omdreininger - Så mye kapasitet som mulig (er bortskjemt med en 9 kilos jeg har lånt, jeg tror det ville blitt for hardt å bli nedgradert til 6 kilo) - Godkjent ull/silke program - Hurtigprogram - Display er kjekt Prismessig ca 5000 kr (jada, jeg ser på elkjop, lefdal osv, men vil gjerne høre personlige erfaringer)
2shy Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2013 Jeg har tenkt litt på http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/L76475FL/aeg-protex-vaskemaskin-l76475fl Noen som har erfaring med den?
2shy Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2013 Ingen som vasker klær her? Noen merker dere har gode eller dårlige erfringer med?
Serafina. Skrevet 6. mars 2013 #4 Skrevet 6. mars 2013 Jeg hadde ønsket meg Miele vaskemaskin siden jeg flyttet hjemmefra for lenge siden og da jeg flyttet for et parår siden oppfylte jeg mitt eget ønske. Da skal jeg ha vaskemaskin som varer i 20 år. Jeg er veldig fornøyd med den.
2shy Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2013 Jaaa, Miele er den store drømmen. Jeg elsker Miele! Men skal jeg ha Miele som har litt kg kapasitet så blir det litt for dyrt. Jeg må nok klare meg med en AEG, Bosh, e.l inntil videre (og det skal nok gå bra det også)
Thorn Skrevet 6. mars 2013 #6 Skrevet 6. mars 2013 Den samsungmaskina Elkjøp har på tilbud til rett under 3000 er vel ganske lik spesifikasjonsmessig på aeg-maskina du har linket til? Sitter ikke på pc, så får ikke sammenlignet. Begge er gode maskiner. Samsung har ti års motorgaranti, men selv er jeg svak for electrolux, og hadde gjerne valgt aeg av den grunn...
2shy Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2013 Den samsungmaskina Elkjøp har på tilbud til rett under 3000 er vel ganske lik spesifikasjonsmessig på aeg-maskina du har linket til? Sitter ikke på pc, så får ikke sammenlignet. Begge er gode maskiner. Samsung har ti års motorgaranti, men selv er jeg svak for electrolux, og hadde gjerne valgt aeg av den grunn... Finner ingen Samsung på tilbud hos Elkjøp? Jeg er også svak for electrolux, hatt god erfaring med de maskinene
Thorn Skrevet 7. mars 2013 #8 Skrevet 7. mars 2013 Finner ingen Samsung på tilbud hos Elkjøp? Jeg er også svak for electrolux, hatt god erfaring med de maskinene Nei, nå måtte jeg faktisk lete frem reklameavisa jeg fikk i postkassen på mandag, for på nettsidene ligger den til 5995! Men på fremsiden av denne ukens reklameavis står den altså til 2995,-. Det er denne maskina. Vet ikke hvordan den står til så mye høyere pris? Denne hadde jeg kjøpt om jeg måtte ha ny nå! Jeg har faktisk gått og hørt etter ulyder i min for å finne tegn på at jeg burde kjøpe ny, for jeg har så lyst på den Men min går som ei klokke på syvende året, jeg bør vel egentlig være storfornøyd med det. Og det er selvfølgelig en Electrolux, det også!
2shy Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2013 Nei, nå måtte jeg faktisk lete frem reklameavisa jeg fikk i postkassen på mandag, for på nettsidene ligger den til 5995! Men på fremsiden av denne ukens reklameavis står den altså til 2995,-. Det er denne maskina. Vet ikke hvordan den står til så mye høyere pris? Denne hadde jeg kjøpt om jeg måtte ha ny nå! Jeg har faktisk gått og hørt etter ulyder i min for å finne tegn på at jeg burde kjøpe ny, for jeg har så lyst på den Men min går som ei klokke på syvende året, jeg bør vel egentlig være storfornøyd med det. Og det er selvfølgelig en Electrolux, det også! Jeg får bare ta meg en tur innom Elkjøp i morgen og høre hva de driver med Ja den electroluxen var snasen, jeg vil også ha! Men jeg har dette budsjettet, får klare meg med enten den Samsungen du viste meg her hvis den er på tilbud, evnt AEG´en til 4444 ,-
2shy Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2013 Denne hadde jeg kjøpt om jeg måtte ha ny nå! Jeg har faktisk gått og hørt etter ulyder i min for å finne tegn på at jeg burde kjøpe ny, for jeg har så lyst på den Men min går som ei klokke på syvende året, jeg bør vel egentlig være storfornøyd med det. Og det er selvfølgelig en Electrolux, det også! Det ble den du ville ha! Jeg fikk kjøpt som B vare til 2000 kr avslag, da var det liksom ingenting å lure på! Skikkelig Rolls Royce maskin
Thorn Skrevet 8. mars 2013 #11 Skrevet 8. mars 2013 Det ble den du ville ha! Jeg fikk kjøpt som B vare til 2000 kr avslag, da var det liksom ingenting å lure på! Skikkelig Rolls Royce maskin Ååå, din heldiggris! Nå ble jeg rett og slett litt misunnelig Håper du blir kjempefornøyd med den!
2shy Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2013 Ååå, din heldiggris! Nå ble jeg rett og slett litt misunnelig Håper du blir kjempefornøyd med den! Ja jeg må si jeg måtte le litt da jeg kom inn i butikken og så den stod der, vittig at de skulle ha akkurat den på B vare! Spent på om jeg virkelig slipper å stryke klær etter å ha brukt steamfunksjonen Ey, Expert skal ha den på tilbud neste uke forrestn, til 6 499,-!
2shy Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #13 Skrevet 11. mars 2013 Ey, se Elkjøp kjører rabatt! http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/EWF1687HDW/electrolux-inspiration-vaskemaskin-ewf1687hdw
Thorn Skrevet 11. mars 2013 #14 Skrevet 11. mars 2013 Så irriterende at min fortsatt funker :/ (Nei, jeg mener det ikke egentlig. Men litt likevel...) Er du forresten fornøyd med den, 2shy?
2shy Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #15 Skrevet 11. mars 2013 Jeg ringte butikken og krevde ytterligere avslag når de var så liten forskjell på helt nytt og b vare Har ikke fått maskina enda, skal ikke flytte før påske. Men da blir det vasking for full fres!
Thorn Skrevet 11. mars 2013 #16 Skrevet 11. mars 2013 Ja, det skjønner jeg godt at du gjorde, det hadde nok jeg også gjort! Er liksom ingen vits å kjøpe b-vare hvis prisen er lik Jeg kan tenke meg du gleder deg til å få den i hus! Klesvasken må jo bare gå som en drøm etterpå!
2shy Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #17 Skrevet 12. mars 2013 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg syns å vaske klær er så koselig! Særlig når jeg har satt på en storvask og satt meg i sofaen og hører motoren dure, da føler jeg meg som et skikkelig kjerringemne 1
Gjest gjest17 Skrevet 12. mars 2013 #18 Skrevet 12. mars 2013 Denne har de på tilbud nå til 9000.-(?) Superfornøyd med maskinen, men blir muligens for dyr? http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/W5873NDS/miele-vaskemaskin-w-5873-nds
2shy Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #19 Skrevet 12. mars 2013 Denne har de på tilbud nå til 9000.-(?) Superfornøyd med maskinen, men blir muligens for dyr? http://www.elkjop.no...skin-w-5873-nds Har som du ser kjøpt meg maskin
Gjest gjest17 Skrevet 12. mars 2013 #20 Skrevet 12. mars 2013 Har som du ser kjøpt meg maskin Hehe, beklager. Gratulerer med ny maskin! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå