AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Jeg har testet Body Shop sin BB cream, som fikk 5 av 5 av noen en eller annen gang Fikk bare med meg at den skulle visst være fin. Valgte den lyseste de hadde, siden jeg har lys hud, og den var litt mørkere enn min egen hudfarge, men ikke mye, så var fornøyd med fargen. MEN... Jeg ser gammal ut med den! Synes den fremhever rynker og alt mulig rart, så jeg liker ikke det i det hele tatt. Flere som har opplevd det? Jeg har kun hatt fuktighetskrem under, og kremen oppå. Er det at den tørker ut huden litt? (Har tørr, sensitiv hud). Er det noe ekstra, i tillegg til fuktighetskrem, jeg kan ha under kremen som gjør at det ikke blir slik? Anonym poster: 7ad95e982c510c6429d9431a2dcdc170
Gjest Skjæra Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 (endret) En primer er laget for å minske porer og rynker, så prøv det Den skal du ha over dagkrem, men under BB cream. Endret 3. mars 2013 av Skjæra
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Ok, tips til god primer som ikke er testet på dyr, som man kan kjøpe i kjedebutikker? Anonym poster: 7ad95e982c510c6429d9431a2dcdc170
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 Blir denne for sterk for tørr/sensitiv hud tror dere? (Tåler ikke aloevera) http://thebodyshop.no/searchdetails.aspx?pid=268&docid=189 Anonym poster: 7ad95e982c510c6429d9431a2dcdc170
Gjest Skjæra Skrevet 3. mars 2013 #5 Skrevet 3. mars 2013 Ok, tips til god primer som ikke er testet på dyr, som man kan kjøpe i kjedebutikker? Anonym poster: 7ad95e982c510c6429d9431a2dcdc170 Jeg bruker den fra M.A.C, men den er testet på dyr. Ja den skal selvfølgelig byttes ut i ett merke som ikke tester på dyr, må bare bruke den opp først http://www.feelunique.com/p/Elizabeth-Arden-Visible-Difference-Good-Morning-Retexturizing-Primer-15ml Denne skal jeg kjøpe neste gang. Har hørt masse bra om den
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #6 Skrevet 3. mars 2013 Ok Jeg får lett kjempetørr hud, så viktig med mye fuktighet i allefall. Anonym poster: 7ad95e982c510c6429d9431a2dcdc170
Gjest Tigress Skrevet 4. mars 2013 #7 Skrevet 4. mars 2013 Du kan bruke thermal water over, seiest det. Avène har slikt, du får det på apoteket. Eg veit ikkje kor bra det er, altså. Eg trur eg heller ville kjøpt ein BB-krem med meir fukt.
Aphrodite Skrevet 4. mars 2013 #8 Skrevet 4. mars 2013 Du får i hvert fall ikke tørr hud av den bb creamen til body shop... Jeg blir helt utrolig blank med den.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #9 Skrevet 4. mars 2013 Jeg sverger til BB cream, fikk det til jul og har brukt det siden. Syns huden min ser kjempe bra ut, jeg har til og med fått spm om jeg ikke bruker sminke og at huden min ser bra ut Anonym poster: e8e3f5c23e5a596161d2edf501c0fef7
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2013 #10 Skrevet 4. mars 2013 Jeg synes BBcremene ble for feite, men jeg fikk sansen for Lumenes produkt. Den er desidert best av de jeg har prøvd.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #11 Skrevet 4. mars 2013 Elisabeth Arden og Avene tester også på dyr.. Hva med Reviva Labs eller Too Faced sin primer kanskje? Får bra reviews. Anonym poster: 6926603ba86795a232878e2c1daa76e2
awesome. Skrevet 4. mars 2013 #12 Skrevet 4. mars 2013 Jeg har et spøsmål angående BB cream, bruker dere noe over den? Til vanlig bruker jeg bruker flytende foundation med pudder over. Vurderer å bytte det ut med BB cream spesielt mot sommeren fordi jeg liker ikke å bruke så mye sminke i varmen. Men trenger man pudder eller liknende over for å få best mulig resultat? Og har noen en god BB cream å anbefale med solfaktor? Eventuelt et annet produkt jeg kan bruke istedet for foundation og pudder, men som samtidig gir jevnere hud?
Gjest BabyBlue Skrevet 5. mars 2013 #13 Skrevet 5. mars 2013 Jeg presser finishing pudder inn i huden - ofte ganske mye for å få det dyttet inn i større porer og arr. Også tar jeg et rosevann med glyserin i og sprayer det over ansiktet for å få huden til å se mer ut som hud igjen. Bruker av og til primer under også, da helst en silikonbasert for å jevne ut huden.
Gjest Tigress Skrevet 5. mars 2013 #14 Skrevet 5. mars 2013 Eg brukar ingenting over i utgangspunktet, men det hender eg pudrar litt i panna utover dagen, litt avhengig av kor mykje eg sveittar.
Gjest Vinglepetra Skrevet 8. mars 2013 #15 Skrevet 8. mars 2013 Personlig er jeg ingen fan av BB kremer, men det slqø sies at jeg har usedvanlig sensitiv hud og har kun prøvd Garnier sin, som var elendig.
Gjest Euforia Skrevet 8. mars 2013 #16 Skrevet 8. mars 2013 Jeg synes heller ikke den er særlig bra... Den fremhever alt jeg ikke liker med huden min. Dessuten er den lyseste fargen kjempemørk. Jeg synes den tørker ut huden, så jeg har rett og slett sluttet å bruke min. Hadde sett om jeg fant en annen om jeg var deg!
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2013 #17 Skrevet 8. mars 2013 Jeg presser finishing pudder inn i huden - ofte ganske mye for å få det dyttet inn i større porer og arr. Også tar jeg et rosevann med glyserin i og sprayer det over ansiktet for å få huden til å se mer ut som hud igjen. Bruker av og til primer under også, da helst en silikonbasert for å jevne ut huden. Hvilket pudder bruker du? Akkurat nå bruker jeg en foundation fra revlon også sveiper jeg bare Fit me sitt pudder over. Syns foundationen er litt for skinnende så det hjelper ikke med pudder, porene blir fremhevet.....
Gjest BabyBlue Skrevet 8. mars 2013 #18 Skrevet 8. mars 2013 Hvilket pudder bruker du? Akkurat nå bruker jeg en foundation fra revlon også sveiper jeg bare Fit me sitt pudder over. Syns foundationen er litt for skinnende så det hjelper ikke med pudder, porene blir fremhevet..... Bruker finishingpudderet til silk naturals, tror det heter perfecting powder eller noe Det er veldig bra, inneholder masse godt som huden liker. Blant annet silke.
gjestSofia Skrevet 8. mars 2013 #19 Skrevet 8. mars 2013 Kjøp jane iredale sin bb cream. Den er det beste jeg kan bruke på huden min, jeg er utrolig tørr og sensitiv og trenger god fukt og dekkevne, denne gir alt. Dekker veldig bra og du trenger ikke bruke så mye, så selv om den er dyr veier det opp med hvor lite så trengs. Masse goe ingredienser i den og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå