AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 I dag er en dritdag, jeg mistet kontroll på isen og bilen slo borti autovernet. Heldigvis må jeg bare bytte lykter og speil som knuste, er en bulk med noe uflatterende riper, men det får bare være. Jeg tror typen min holder på å dumpe meg, på den stygge måten. Rett etter ulykken ringte jeg ham og han tok telefonen. Jeg var ikke på gråten før jeg begynte å snakke med ham, han freste "vet du hva klokka er?? ( klokka var 13-14), jeg sover jo!!" jeg ble satt ut og sa "jeg har hatt en ulykke, det er ok med meg, men jeg er litt skjelven". Han svarte, litt mindre amper "jaja, du får reise hjem og slappe godt av da, ta deg noe varmt å drikke, hade". Han la på og slo av telefonen. Det har vært turbulent mellom oss lenge, tror han er dritlei, han endret bare oppførsel etterhvert og nekter å snakke om det. Jeg ble innlagt på sykehyset med skade. Legen min og sykehuset har hjulpet meg å søke NAV for arbeidsavklaringspenger fordi det er såpass alvorlig det som feiler meg. Nå, 9 måneder senere, har jeg fortsatt ikke fått en krone. 1 gang ble søknaden avslått fordi legeærkleringen manglet, den hadde de ikke vedlagt, de sendte søknaden en andre gang, og siden det har den vært til behandling. Jeg lever på kredittkort og sparepenger, er hundre prosent avhengig av bilen for å reise til og fra behanling. Om en stund blir jeg lagt inn på sykehuset til behandling igjen. Bestevenninnen min har mindre og mindre tid til meg. Før var jeg grei å være med, men hun møtte drømmemannen som er millionær, og hele tiden er de på en eller annen tur, på fancy middager, utflukter og sånne ting. Hun sluttet i jobben sin fordi han tjener gode penger og kan forsørge henne. Ofte når jeg ringer så er telefonen uten dekning, eller hun er opptatt. "Hey, du, kan jeg ringe deg senere, jeg og Ola er på en seilbåt nå, hade, elsker deg!!" kan hun si, uten at jeg får inn et ord, og legger på. Jeg har ganske store smerter akkurat nå, pga skaden jeg har, gleder meg nesten til jeg skal til legen i morgen tidlig igjen, selv om behandlingene er litt smertefulle de også. Jeg sitter her på pikerommet hjemme, jeg måtte bare flytte ut fra leiligheten min da jeg ikke fikk penger fra nav, jeg hadde bare en deltidsstilling med mye vikariat i jobben jeg hadde, så den røk med en gang jeg ikke kunne komme dit lenger, pga sykehus og sånn. Jeg vet at jeg har det bedre enn veldig mange andre, men likevel, det gjør litt vondt akkurat nå. Jeg har lyst til å gråte, men klarer det ikke. Prøver å holde motet oppe, humøret også, men på slike dager, når alt samler seg på en gang, har jeg knapt energi til å holde hodet oppe. Anonym poster: a2c9b15a5754c6077383bed4d1abd122
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Legg deg tidlig og så håper jeg du får en bedre dag i morgen (Hvis det er en liten trøst så tror jeg de aller fleste har dager der bare alt er feil) 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Tusen takk for svar Izabella Jeg føler meg nok bedre i morgen, det håper jeg virkelig. Det blir bare så tøft de dagene alt kommer på en og samme gang, man sitter der og den vonde klumpen i brystet bare ikke går bort. Takk for svaret du ga meg, det var godt med litt respons og trøst Anonym poster: a2c9b15a5754c6077383bed4d1abd122
Tibbie Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 Åååh, trist å høre Det er surt å ha det kjipt og å føle seg alene! Jeg ville spist en god pizza, dempet elektrisk belysning, tent noen telys og sett på en supertristfilm og bare sutra med den. Bare for å syns skikkelig synd på meg selv Det er ganske godt noen ganger! Lykke til, så får vi satse på at morgendagen blir bedre
Gjest anonym Skrevet 3. mars 2013 #6 Skrevet 3. mars 2013 Kjære ts, synes ikke typen din høres ut som noen god kjæreste. Du skader deg, og han bare legger på røret og slår av telefonen?
Avalon Skrevet 3. mars 2013 #7 Skrevet 3. mars 2013 Jeg hadde latt den idiotiske typen være! Så hadde jeg laget meg noe god mat, lagt meg i badekaret (eller tatt en lang, varm dusj). Dempet lysene, tent noen telys. Satt på en grinefilm eller grinemusikk og bare fått det UT! Skiftet sengetøy, og lagt meg nydusjet (badet). Håper alt ordner seg for deg, og det fort!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #8 Skrevet 4. mars 2013 Tusen takk for gode ønsker og tanker, jeg fulgte mange råd, gråt i dusjen, skiftet til splitter nytt sengesett, men sov helt utrolig dårlig, var veldig stresset. I dag ser jeg dog mye lysere på ting, og jeg føler meg bedre en jeg gjorde i går. Anonym poster: a2c9b15a5754c6077383bed4d1abd122 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #9 Skrevet 4. mars 2013 Og når det kommer til han typen... Jeg kommer ikke til å ta kontakt fremover, man skal ikke mase om omsorg og støtte fra sin kjæreste, får ta det som det kommer, men jeg er fed up. ts Anonym poster: a2c9b15a5754c6077383bed4d1abd122 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #11 Skrevet 4. mars 2013 Evilposelos, det innså faktisk jeg også da jeg stod der i utkjørsla med banka bil og shaky følelse, at jeg faktisk fortjener annet enn en kjæreste som dytter meg vekk og legger på når jeg trenger ham. Der rant dråpen og fikk alt til å renne over, egentlig, merket at følelsene bare dovnet av. Takk Anonym poster: a2c9b15a5754c6077383bed4d1abd122 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå