Gå til innhold

Hjelp med fargevalg på veske...?:)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe mulberry bayswater...sikkert mange som syns den er kjedelig og oppbrukt, men som hverdagsveske syns jeg den er perfekt:)

Men, jeg klarer ikke bestemme meg for farge!! Jeg er veldig sort, så umiddelbart ville jeg nok valgt sort. Men alle veskene mine er sorte, og jeg får rett og slett ikke "lov" av samboeren min p kjøpe enda en sort. Liker oak, spesielt når den blir slitt. Men usikker, passer den til mindre? Klær og tilbehør?

Hva med chocolate? Den er jo ganske fin den også. Enda vanskeligere å kombinere? Eller?

Tar gjerne imot tips! :-)

Anonym poster: 177f1951a00f8075b606535e62f232a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Chocolate er veldig fin.

Det aller enkleste å kombinere er jo svart, men siden du ikke får lov å kjøpe den, så vil jeg tro det er Chocolate som enklest lar seg kombinere.

Jeg synes Dark Blush er fin også, men det er jo begrenset hvilke farger du kan kombinere den med, sammenlignet med svart eller Chocolate..

Anonym poster: 6e7eb44fc4771799dcec2c034a1cc6ca

Skrevet

Så lenge du har sorte vesker, trenger ikke den neste være sort. Du bør veldig utifta fargene du har på klær og sko.

Skrevet

Personlig ville jeg valgt dark blush.

Skrevet

Jeg har en annen Mulberry i Oak, og den blir bare finere og finere. Men i Bayswater ville jeg valgt sort da jeg synes det er en av de mest klassiske veskene de har.

Skrevet

Du vurdere det mot hva du ellers bruker av sko, jakker, skjerf og vanter. Man ser mye mer elegant og classy ut i det sko, skjerf eller vanter matcher veska. Sort på sort på sort blir veldig kjedelig. Men cognac sko og cognac veske til et sort antrekk er veldig pent.

Om du alltid velger sorte vesker, og dette er en investerings-veske for deg, hadde jeg holdt meg til sort og heller eksperimentert med farger på billige vesker. Da er det høyere sannsynlighet for at du blir fornøyd med valget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...