Voyage Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Har kjøpt denne http://www.veromoda.no/vero-moda/t-shirts---tops/HANALSTOP/10094096,no_NO,pd.html?dwvar_10094096_colorPattern=10094096_SNOWWHITE&forceScope= men hva skal jeg bruke til? Skal til London i helgen og har lyst å se stilig ut. Passer den til skinny jeans/bukse? Skal jeg ha støvletter eller skoletter? Pumps ser selvfølgelig best ut, men de er veldig vonde å gå i og det blir altfor kaldt.. Hengende øredobber eller perler øredobber? hvilken jakke? Blazer eller?
Zoom Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Alt du nevner fungerer! Ikke gå med pumps hvis det er ubehagelig:)
Voyage Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2013 Alt du nevner fungerer! Ikke gå med pumps hvis det er ubehagelig:) Ja i allefall de 3 parene jeg har.. finner jo ikke behagelige! Men skal skjorta henge løst uten på buksa eller stappe den løst ned i? hvis du skjønner?
Gjest navnelapp Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 Viss du tenker på dagtid er praktiske og gode sko det einaste som fungerer i London. Det er lange avstandar! På kveldstid ville eg ikkje satsa på pumps. Avstandane er ikkje kortare, og ingen ser særleg på skotøyet uansett. Eg ville satsa på støvlettar/skolettar med litt hæl, ikkje høge hælar.
Gjest navnelapp Skrevet 3. mars 2013 #5 Skrevet 3. mars 2013 Ja i allefall de 3 parene jeg har.. finner jo ikke behagelige! Men skal skjorta henge løst uten på buksa eller stappe den løst ned i? hvis du skjønner? Det kjem an på fasongen din. Er du slank er det fint å ha den nedi. Er du litt rund er den finast om den får henge fritt. 1
awesome. Skrevet 3. mars 2013 #6 Skrevet 3. mars 2013 Jeg ville hatt en mørk skinny jeans til, blusen utenpå buksa ikke nedi, en blazer over og svarte ankelboots Du kan selvfølgeligv også ha den nedi, men jeg føler denne blusen ser finest ut utenpå buksa.
Voyage Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2013 Jeg er nok 160 og 50kg.. slank eller ikke.. helt normal
FantasDick Skrevet 4. mars 2013 #8 Skrevet 4. mars 2013 Jeg ville valgt sorte skinnyjeans (gjerne med gulldetaljer) sorte ankelboots med litt hæl og noen ringer i gull.
Elanore Skrevet 5. mars 2013 #9 Skrevet 5. mars 2013 Jeg ville hatt en mørk skinny jeans til, blusen utenpå buksa ikke nedi, en blazer over og svarte ankelboots Du kan selvfølgeligv også ha den nedi, men jeg føler denne blusen ser finest ut utenpå buksa. Akkurat disse tingene jeg hadde tenkt til å skrive! Er for øvrig enig i at sorte jeans kan passe bra, det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå