Gå til innhold

Leiekontrakt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

Jeg har siden august bodd i et kollektiv. Jeg måtte flytte i Januar fordi det ble ulevelig for meg å bo der.

På grunn av mye bråk fra naborommet så fikk jeg ikke sove. Det gikk ut over fokuset på skole, jobb, det sosiale livet og forholdet mitt med kjæresten. Jeg var ofte lei meg og silten.

Jeg fikk ingen respekt av min nabo og følte meg lite velkommen i kollektivet. Jeg prøvde å være der minst mulig med å være lenger på skolen, og hvis jeg var hjemme så var jeg bare inne på rommet mitt for jeg orket ikke å kommunisere med resten av kollektivet.

Det var et helt jævlig opphold jeg hadde der og har endt opp i et økonomisk helvete fordi jeg nå betaler for 2 leier, det er ingen som er interessert i å ta over hybelen min ser det ut som.

Jeg skrev under på en kontrakt som sa at jeg har bundet meg til august som kommer, men jeg måtte flytte og har det mye bedre nå. Men får ikke leid ut hybelen som jeg veldig optimistisk trodde skulle gå fort!

Det jeg lurer på er om det finnes en måte jeg kan få meg ut av kontrakten på? Vil det hjelpe hvis jeg får en lege erklæring? Jeg har allerede spurt om de kunne gjøre et unntak å avsutte leietiden tidligere, men selvfølgelig sa de nei, og det forstår jeg. Men jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå, nå ingen vil ta over hybelen min. Jeg kan jo ikke fortsette å betale 2 leier frem til august.

Anonym poster: c109f71f28799fd666c341a6fdf54605

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke det er noe du får gjort med det nei. Du trivdes ikke og kom overens med de andre, det betyr ikke at det er helseskadelig å bo der. Sånn er det dessverre, ikke alle passer til å bo sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...