Gå til innhold

Automatisk budgivning Ebay

Anbefalte innlegg

Gjest Moffeliten
Skrevet

Hei.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i program som høyner budet automatisk på auksjoner i Ebay? Jeg vet at det finnes, men jeg er usikker på hvilke program som er mest pålitelig.

Det er flere av budgiverne som bruker slike program.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke om noe program, men jeg tror at det er sånn at når du legger inn max bid på ebay, så vil den bare høyne med hva som er krevet fram til noen andre legger inn bud. Litt kronglete forklart, men et eksempel:

Du vil by på en ting som koster 5 dollar akkurat nå. Kravet for budgivningen er at du må høyne med minst 1 dollar pr bud. Du legger inn max bid som 10 dollar. Siden du er den eneste som har lagt inn bud på denne tingen, så står det nå som 5 dollar. Imens du er på jobb, legger en annen inn et bud på totalt 6 dollar. Han har da høynet det totale budet med dine 5 dollar, pluss 1 dollar som er obligatorisk. Da vil din konto automatisk by 7 dollar, siden ditt max bid er 10. Slik vil det fortsette helt til du har blitt bydd over hva du maksimalt er villig til å betale for tingen, og du må da legge inn et nytt max bid igjen. Altså, om noen byr 11 dollar for tingen, så vil ikke kontoen din konkurrere lenger.

Er det dette du tenkte på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...