Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest redd..
Skrevet

1. Jeg vet at han har 2 msn adresser. *Den første er den han snakker med meg, og alltid har brukt. Den andre lagde han pga noe email greie. For 3 år siden fant jeg en jente på den msn, han kom med en unnskyldning bla bla. Det var eksen forresten. Så kom jeg på msn for 1 år siden og fikk lov å se. Da var de en jente til der. Husker ikke om hun hadde lagt han til, eller om hun lå der fra før.

Så fikk han ny pc, i fjor i august. Jeg kom på MSN for noen uker siden og skulle sjå. Da kan han plutselig ikke passorde. Han husker det ikke, og har ikke vært innlogget. Jeg fant ut hvordan man finner det ut på PCen, og jo, han har vært innlogget med den. Men han nekter, og sier han ANER ikke hva passorde er.

Skjuler han noen han snakker med der?

Nei, jeg ER IKKE kontrollerende ( kanskje akkurat nå på det), det har alltid vært motsatt, men så har jeg funne fler og fler bevis på at han skjuler ting. DERFOR.

2. Han har vært voldelig mot meg, sykelig sjalu, kontrollerende osv. Han sier det er pga eksene var utro mot han, og det har gjort han redd for at jeg skal vær det. Han har alltid sagt at han gikk fra de pga de var utro.

Jeg snakket med eksen en dag, og hun gjekk fra han pga HAN var voldelig, og sykt manipulerende. Og hun ville komme seg ut av forholde. Det samme med eksen før henne. Men helt siden begynnelsen av forholde har han sagt ; DET ER RYKTER!! Jeg har aldri rørt noen før deg.

Nå er han forbanna på eksen for at hun lyver.

For han har bevis på hvem gutter hun lå meg i forholde, han fant dagboken hennes der det sto alle hun lå med MENST hun var sammen med han.

Årh, blir helt gal. Var han faktisk voldelig før og? Jeg trodde alt begnte kun med meg. Og kanskje jeg da må innse at han aldri blir normal?

sorry visst det ble for mye tekst. Måtte få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller det noe rolle om han var voldelig før da, hvis han er det mot deg nå? Han høres ikke god ut, man burde ikke bli i et voldelig forhold. Lykke til.

• Liker 6
Skrevet

Som om ikke det er nok at han er voldelig og manipulerende mot deg, har du nå også fått vite at det samme gjelder tidligere forhold. Men spiller det egentlig noen rolle? Han slår DEG, og da må du komme deg bort. Du kan ikke "kurere" ham. Du får det - helt sikkert og med tiden - bedre uten ham.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er voldelig mot deg, bør du gjøre det slutt, uavhengig om han har vært voldelig mot andre før. Så enkelt er det.

Anonym poster: e66618dd82585b2e00636e498fcd01e7

• Liker 2
Skrevet

Spiller ingen rolle om han lyver eller sjuler noe. Er han voldelig så er god nok grunn til å komme seg laaangt vekk!

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

jaa, nå har han ikke rørt meg på LENGE. men kan dere svare på det andre og? Og ikke kun svare; Kom deg vekk i fra han. Jeg vet alt det der. :)

Skrevet

Dette er hans problemer, du er en uskyldig tredjepart. Ikke gjør premie-tabben å tenk: jeg er annerledes, jeg kan "kurere"han. Bestem deg for hvor mye du er verdt, jeg har aldri møtt deg, men kan si med rimelig sikkerhet, at du fortjener ikke å bli utsatt for vold.

Pakk snippsekken, gå med hode høyt hevet, å se deg aldri tilbake med usikkerhet.

Lykke til :)

• Liker 1
Skrevet

Du lurer på om han lyver å skjuler ting....?

-tror du selv at loggen på PC'n lyver....?

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

jaa, nå har han ikke rørt meg på LENGE. men kan dere svare på det andre og? Og ikke kun svare; Kom deg vekk i fra han. Jeg vet alt det der. :)

Om du ikke er fornøyd med svarene du får her inne, bør du gjerne ikke stille spm til brukerne på forumet.

Skrevet

Vist "du vet alt det der", hvorfor spør du? Du bør ikke begynne leite etter grunner til å forsvare forholdet om han er voldelig.

Du trenger forøvrig ikke passord for å finne tidligere samtaler på msn. Disse ligg i personlig og mottatte filer-mappen på Windows, vil tro at det ikke er heilt ulikt på Mac.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Du lurer på om han lyver å skjuler ting....?

-tror du selv at loggen på PC'n lyver....?

Nei. Jeg vet han har vært innpå MSN, men skjønner ikke at han kan skjule at han snakker med noen?

arh.. Han vil jo at hele verden skal vite at jeg og han er sammen, og alt sånn..

Gjest Gjest
Skrevet

Vist "du vet alt det der", hvorfor spør du? Du bør ikke begynne leite etter grunner til å forsvare forholdet om han er voldelig.

Du trenger forøvrig ikke passord for å finne tidligere samtaler på msn. Disse ligg i personlig og mottatte filer-mappen på Windows, vil tro at det ikke er heilt ulikt på Mac.

Nei, det gjør visst ikke det. Siden vi aldri lagrer samtaler på pc. Har tatt det av på MSN.

Gjest Gjest
Skrevet

Om du ikke er fornøyd med svarene du får her inne, bør du gjerne ikke stille spm til brukerne på forumet.

Jo, jeg er fornøyd :) Er ikke det. Men skulle kanskje ikke tatt med at han var voldelig, da får dere kun fokus på det. og ikke alt det andre jeg spør om ..

Skrevet

Nei, det gjør visst ikke det. Siden vi aldri lagrer samtaler på pc. Har tatt det av på MSN.

Da logger han ikke, og da kan du umuligt se hans tidligere samtaler. Ergo, han har ingenting å skjule. Hans forklaring om at han ikke huske passordet blir mer plausibelt.

Skrevet

Du vet jo åpenbart ikke alt det der når du fortsatt er sammen med fyren.

Når skal folk forstå at det å bli utsatt for vold er fullstendig uakseptabelt?

Da går man umiddelbart.

Og det meste tyder da selvfølgelig på at han juger deg midt oppi trynet.

Gjest Snuppi
Skrevet

Jo, jeg er fornøyd :) Er ikke det. Men skulle kanskje ikke tatt med at han var voldelig, da får dere kun fokus på det. og ikke alt det andre jeg spør om ..

Det er ofte slik at en reagerer på at noen er/har blitt utsatt for vold i et forhold.

Uansett kan ikke vi vite om han lyver og holder ting skjult for deg.

Men ut i fra det som du skriver kan det se ut som han gjør det.

Gjest Gjest
Skrevet

Da logger han ikke, og da kan du umuligt se hans tidligere samtaler. Ergo, han har ingenting å skjule. Hans forklaring om at han ikke huske passordet blir mer plausibelt.

Hva mener du? Hvor finner man det forresten?

Jeg har og tatt av, og snakker kun med han på msn, men finner heller ikke samtaler osv på pcen,

Skrevet

Alt det andre betyr da egentlig veldig lite.

Skrevet

Svaret er vel opplagt? Det du har fortalt om han, taler jo ikke helt til hans fordel.. Det kan jo virke på andre som leser dine innlegg at han har noe "svekket karakter"...? Så er det utrolig å se for seg at han lyver for egen vinning skyld å rett å slett driter i alle andre? Min erfaring med voldelige og manipulerende individer er iallfall at man ikke kan stole på de lenger enn man kan kaste de. -det kan derimot virke som at de svarene du får hær ikke er det du ønsker deg? Det er jo engentlig lite interessant for deg om han lyver, det er i så måte feil fokus. Men du ønsker kanskje ikke å forlate han?

• Liker 2
Skrevet

Hvordan fant du ut passordet hans bare ved å kikke på pcen? Og hvordan kunne du sjekke om han hadde vært innlogget eller ei?

Uansett så har det vel pent lite å si om han har en dame eller to på msn. Som du sier så var jo det i tillegg eksen hans, ei eks som ville så langt unna han som mulig. Så finner det lite sannsynlig att de styrer og steller med noe.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...