Amber Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 Men hun kommer ikke til Norge!! Noen som vet hvor man kan få kjøpt billetter til konserten i London? På nettet sikkert, men hvor? Og hvordan vet man at det er sikkert?
Lizzie Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 På Dagbladet.no sto det at det var 10 konsertdatoer i Europa som ikke var fastsatt sted for (mener jeg å huske). Så jeg er litt avventende til å kaste meg over å kjøpe billetter til konserten i London ennå. Men ååååh, det hadde vært fantastisk å oppleve henne live! Hun har jo fulgt meg hele livet!
Amber Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2004 London er bekreftet http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=220372
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 Men hun kommer ikke til Norge!! Noen som vet hvor man kan få kjøpt billetter til konserten i London? På nettet sikkert, men hvor? Og hvordan vet man at det er sikkert? du får kjøpt konsertbilletter på www.ticketmaster.co.uk
Amber Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2004 Orakel : Jeg har allerede vært inne der. Lite info igrunn... det står at Ticketmaster selger billetter, men finner ikke noe der. Det er vel kun til konsertene i USA uansett, eller hva? Vet ikke salget starter før fredag, men allikevell trodde jeg info skulle være ute.... Så er det jo medlemmer av fanklubben som får info først ser jeg... Men jeg er ikke medlem, synes det er litt drøyt i grunn, nesten 500,- i året jo... Selv om jeg er fan da! Noen som er medlemmer der forresten?
Piñacolada Skrevet 23. mars 2004 #7 Skrevet 23. mars 2004 Lurer på når den dama egentlig har tenkt å komme til Norge?? Skal vi ALDRI få se henne? :-?
Amber Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2004 På nesten alle nettsider er det utsolgt, men ikke her... www.ticket2bthere.com Jeg er litt skeptisk til å bestille, ikke bare fordi det er svinedyrt, men kanskje det ikke er seriøst... og hvem vet hva sluttsummen vil bli? :o Det nyttet jo ikke å komme igjennom på telefon og nett i morges, så jeg fikk ikke tak i billetter
Gjest Maddie-fan Skrevet 27. mars 2004 #9 Skrevet 27. mars 2004 Jeg er oxo fan av henne, medlem i ICON jeg da, men d hjalp meg lite.. "Litt" pågang på siden for medlemmer oxo, gitt! Prøvde å kjøpe bill. på ticketmaster.co.uk igår, men kl 0955 var d håpløst å komme inn på websiden. Billetter til Paris blir lagt ut på ticketnet.com el ticketnet.fr, du kan melde deg på en mailliste som opplyser litt i forveien når de blir lagt ut for salg. Tviler ellers på at hun kommer til Norge ever, forholdene er nok for små for henne.. :-( Blir vel lagt til Stockholm hvis Skandinavia i det hele tatt blir vurdert. Uansett; lykke til m billettjakten! Har du råd til 5000,- :o for et sete, så kan man fortsatt få tak i VIP-sete i London (via madonna.com).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå