viwi Skrevet 4. juni 2002 #1 Skrevet 4. juni 2002 PLutselig heromdagen fikk jeg det for meg at det var nok best å sjekke med kirke kontoret om de hadde fått papirene. GODT var det!!!! For de har ikke fått papirene og nå er det 3 uker siden vi sendte det. Blir så irritert for det er ikke første gang dette skjer. POSVERKET ER NOE DRITT! sånn nå fikk jeg det ut iallfall... Så nå er det på`n igjen. tenk om jeg ikke hadde sjekket da!! hadde vært krise det! _________________ viwi -gifter meg med drømmemannen 22 juni!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-06-04 16:18 ]
Augustbrud02 Skrevet 4. juni 2002 #2 Skrevet 4. juni 2002 Det er nok lurt å sjekke dette opp ja. Tok også kopi av alle skjemaene jeg, så vi har det liggende. Min kjæres forlover er for tiden i USA, så det er ikke bare bare å få tak i en ny underskrift fra ham. Krysser fingrene og håper våre papirer har kommet frem, men jeg må nok ringe og sjekke det opp ja.
Maggie74 Skrevet 4. juni 2002 #3 Skrevet 4. juni 2002 Vi hadde problemer med at forlovererklæringen ikke kom i retur fra min forlover. På 3. forsøk kom den frem til oss. Nå håper jeg bare papirene kommer frem til tinghuset ordentlig (burde kanskje levert dem personlig, men...). Får vel ringe i slutten av uken å høre om alt er som det skal! *bryllupsnerver* Maggie!12
viwi Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2002 Jo det er nok nerver hos meg og-må innrømme at jeg blir litt stressa når sånnt skjer. En lærepenge er vel å dobbelsjekke alt!! Maggie: nå er det ikke lenge igjen... JIPPI 12
Maggie74 Skrevet 5. juni 2002 #5 Skrevet 5. juni 2002 *skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik* Fikk papirene i retur i dag. Skulle ikke sende dem til Fredrikstad da vi begge fremdeles har bostedsadresse her nede. I tillegg _måtte_ x'mann skrive erklæring om at boet var skiftet etter skilsmisse, selvom jeg fikk beskjed om at det holdt med noen andre papirer! Da må jeg sende det skjemaet til han (bor i oslo) også må han returnere det, også kan vi sende papirene for prøving av ekteskapsvilkår til tinghuset her i byen. Sende, ja! HA! Neppe.. tenker jeg står det klokken 8 på mandag eller tirsdag og banker ned dørene, jeg! *Megapanikk* Tenk hvis.. *stønn* *nært besvime* NÅ har jeg panikk nå! Maggie!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå