Gå til innhold

nysingel jente med barn, usikker på egen seksualitet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ung mamma som nettopp har blitt singel. barnefar flytta ut for en måned siden. Greia er at jeg har alltid vært tiltrukket av jenter, og det siste året har vært helt ekstremt. Det var så ille at jeg tenkte med meg selv at om det en dag ble slutt mellom meg og bf, så måtte jeg forske litt på dette. Men det roa seg, og etter hvert klarte jeg å skyve det unna. Så det var ikke dette som var skyld i bruddet. Men nå sitter jeg her da, mor til to, interessen for jenter har ikke vært så innmari stor de siste mnd, men nå kjenner jeg at det for alvor begynner å komme tilbake. Hva ville andre unge mødre i denne sitasjonen gjort? Det kan ikke falle meg inn å bli lesbisk, flytte sammen med en jente osv.. Jeg ANER ikke hva det er jeg vil, eller hva som skal skje. Jeg blir fremdeles tiltrukket av menn, men det er liksom ikke noe jeg går å tenker på. Har egentlig ikke noe konktret spørsmål å komme med her, bare lufter frustrasjonene litt og håper på noen med erfaringer..

Anonym poster: 8c4a770e96c9f807442b48277e92983c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke dine følelser er uvanlige, mange kvinner har det nok som deg. Enkelte vil vel hevde at det er trendy med bifile kvinner. Bare lev livet ditt og prøv det som du mener er riktig. Om det innebærer å prøve ut kvinner, så hvorfor ikke!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke dine følelser er uvanlige, mange kvinner har det nok som deg. Enkelte vil vel hevde at det er trendy med bifile kvinner. Bare lev livet ditt og prøv det som du mener er riktig. Om det innebærer å prøve ut kvinner, så hvorfor ikke!

ja, du har nok rett i at det er vanlig, og jeg har også sett denne trenden du nevner. Selv har jeg aldri vært opptatt av slike trender, det passer liksom ikke helt in med mann og barn i bildet.. Er så spent på livet mitt fremover nå. Hvordan skal det ende..

Anonym poster: 8c4a770e96c9f807442b48277e92983c

AnonymBruker
Skrevet

Åh, puh! Jeg ble litt bekymret for at det var noe alvorlig som i at du tente på dyr eller verre, barn. Men det er bare at du tenner på jenter. Er det noe spesielt å bli bekymret for da? Liker du jenter så liker du jenter. Er ikke verre enn det jo.

Anonym poster: b4a77d0248933669df8616f85cbdcee5

• Liker 3
Skrevet

Kanskje er det slik at vi alle er mer eller mindre bifile (eller i hvert fall biseksuelle for dem som skiller mellom tenning og forelskelse)?

Jeg levde lenge i heterofilt samliv, samtidig som jeg visste at jeg tente på jenter. Den gangen var det uansett ikke noe monogame meg kunne tenke meg å utforske nærmere, like lite som jeg ville være utro med menn. -Men det er noe med fantasier... De dreier seg ofte om ting man ikke kan gjøre, mennesker man ikke kan få, aktiviteter man tenner på tanken på men ikke ønsker å utføre osv.

Kanskje er det slik for deg, eller kanskje er du mindre heterofil enn du tror? Det er ikke godt å si, men det er i hvert fall ikke unormalt at jenter har lesbiske fantasier! -Og noen ting må prøves for at vi kan finne ut av dem. Du er singel nå, så du kan godt ha sex med ei jente uten samvittighetskvaler overfor barnefaren.

Spørsmålet er vel mer HVEM du har dårlig samvittighet overfor? Deg selv? naboene? familien?

Samme hva du gjør: Lykke til, og grip livet!

Gjest Evans
Skrevet

Det er mange eksempler på kvinner som har levd i hetrofile forhold og fått barn, som senere finner kjærligheten med ei jente.

Ei venninne av meg har nettopp blitt sammen med ei som har levd 8 år med en mann og har et barn med han. De har det helt fantastisk sammen - alle sammen :)

Det kan være vanskelig med familie venner m.m. i starten, men som regel er det frykten som for hvordan de skal reagere som er den verste, og som regel går det så mye bedre enn man frykter.

Lykke til uansett hva du finner ut av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...