Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Slutt i over en mnd uten kontakt. Vondt brudd. Utskjellig fra min side pga noe. Jeg sa at det var over, han var enig. Jeg sa at det aldri har vært noe mellom oss og at han må holde seg langt unna meg. Jeg har ikke hørt en lyd, jeg har ikke gitt noe lyd...Det må nevnes at jeg har nevnt lignende ting i krangler før ( at han må slutte å kontakte meg, ja truet med slutt...dumt, I know, men i kampens hete er man ikke alltid mest fornuftig..Jeg er lidenskapelig og temperamentsfull, men og følsom av natur... motsetningfull, men det er han og.. )

Er han helt over meg siden han ikke har hatt behov for å gi meg noe forklaring?

Betydde jeg ingenting for han?

Ser han andre?

Denne stillheten gjør meg så frustrert, selv om jeg skjønner jeg selv har bedt om det på en måte..

Allikevel, hvis man virkelig elsker noen gjør man noe?

Er det et tegn på at han ikke har følelser for meg lenger?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Forklaring på hva?

Noe som skjedde sist vi møttes. Han flirtet åpenlyst med andre , jeg reagerte. Han vet at jeg har problemer med tilliten til han. Mulig han gjorde det for å provosere, skape reaksjon, han har stort bekreftlesesbehov, men følte ikke det. Han gikk over grensa, men mente jeg overreagerte. Andre reagerte og på hans oppførsel, så det er ikke jeg som er overmistenksom. Han unnskyldte seg ikke, sa det var normalt å flirte når man hadde drukket osv...Det var dagen etter vi begynte å krangle og at det endte med brudd, han var enig. Jeg ble sint på han, og siden har vi ikke hatt kontakt.

Gjest badeand1
Skrevet

Kanskje han ikke ser behovet på å gi deg en forklaring siden det allerede er slutt? Bare en vill gjetning altså. Eller kanskje han syns at det ikke trengs noen forklaring.. noe det strengt tatt ikke gjør.

Jeg blir helt paff. Han lo med noen venner og du blir sinna?

• Liker 1
Skrevet

Noe som skjedde sist vi møttes. Han flirtet åpenlyst med andre , jeg reagerte. Han vet at jeg har problemer med tilliten til han. Mulig han gjorde det for å provosere, skape reaksjon, han har stort bekreftlesesbehov, men følte ikke det. Han gikk over grensa, men mente jeg overreagerte. Andre reagerte og på hans oppførsel, så det er ikke jeg som er overmistenksom. Han unnskyldte seg ikke, sa det var normalt å flirte når man hadde drukket osv...Det var dagen etter vi begynte å krangle og at det endte med brudd, han var enig. Jeg ble sint på han, og siden har vi ikke hatt kontakt.

Når du planter det frøet om at du ikke ønsker kontakt, det var aldri noe mellom dere og du vil ha det slutt flere ganger så blir det ekte tilslutt. Ennten for deg eller den andre parten. Om det er ikke de tingene du mener eller ønsker så er de det DUMMESTE du kan noen gang si i en krangel. Jeg ville tolket dette som det er fullstendig over.

Og forresten, du har ikke lov til å bestemme om han skal flire med andre eller ikke. Om han vil være utro mot deg er det INGENTING du kan gjøre for å stoppe det. Du har INGEN kontroll over hva noen andre gjør, INGEN. Det ENESTE du kan bestemme er om du vil finne deg i det eller ikke. Du kan gi klar beskjed hva som er deal breakers for deg, men da bør du virkelig mene at du ikke vil være sammen med noen som gjør de tingene. Ikke at om han gjør de tingene så skal du krangle til han forandrer seg, for det virker ALDRI. Det beste du kan oppn er at han ikke gjør de tingene han vil men at han sammtidig begynner å misslike deg for at han ikke for lov.

Hvis du ikke liker hva han gjør når han er med andre, så kan du fjerne deg selv fra livet hans! Ikke prøve å kontrollere ham..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke ser behovet på å gi deg en forklaring siden det allerede er slutt? Bare en vill gjetning altså. Eller kanskje han syns at det ikke trengs noen forklaring.. noe det strengt tatt ikke gjør.

Jeg blir helt paff. Han lo med noen venner og du blir sinna?

Han lo ikke, han flirtet åpenlyst, tok på en annen dame...

ts

AnonymBruker
Skrevet

Han lo ikke, han flirtet åpenlyst, tok på en annen dame...

ts

Mener du flørte? For det å flire er å le og fnise og ting i den dur.

Anonym poster: 095ea6793e19dc60f878f5c9085c40a1

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg tror forresten TS mener "flørte" her, ikke "flire" (som i å le).

edit: kom meg i forkjøpet, ab ;)

Endret av helloworld
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når du planter det frøet om at du ikke ønsker kontakt, det var aldri noe mellom dere og du vil ha det slutt flere ganger så blir det ekte tilslutt. Ennten for deg eller den andre parten. Om det er ikke de tingene du mener eller ønsker så er de det DUMMESTE du kan noen gang si i en krangel. Jeg ville tolket dette som det er fullstendig over.

Og forresten, du har ikke lov til å bestemme om han skal flire med andre eller ikke. Om han vil være utro mot deg er det INGENTING du kan gjøre for å stoppe det. Du har INGEN kontroll over hva noen andre gjør, INGEN. Det ENESTE du kan bestemme er om du vil finne deg i det eller ikke. Du kan gi klar beskjed hva som er deal breakers for deg, men da bør du virkelig mene at du ikke vil være sammen med noen som gjør de tingene. Ikke at om han gjør de tingene så skal du krangle til han forandrer seg, for det virker ALDRI. Det beste du kan oppn er at han ikke gjør de tingene han vil men at han sammtidig begynner å misslike deg for at han ikke for lov.

Hvis du ikke liker hva han gjør når han er med andre, så kan du fjerne deg selv fra livet hans! Ikke prøve å kontrollere ham..

Jeg er enig i mye av det du skriver og angrer på at jeg sa det tidligere i krangler. Samtidig er det flere ting verken du og andre her kjenner til, historien er mer sammensatt. Det har vært flere ting som har skurret, han har løyet endel bl.a. Jeg har ikke sagt at jeg liker ikke hva han gjør når han er med andre, jeg nevnte en spesiell hendelse som fikk begeret til å flyte over.

Jeg sliter med om han bare har gått videre. Om jeg betydde noe for han ? Har han ingen følelser for meg lenger?

Jeg har så sterke følelser for han tross disse tingene. Men jeg må ha tillit til en mann, det er så grunnleggende for meg.

ts

Gjest badeand1
Skrevet

Flørtet ja. det blir noe helt annerledes.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker et av de andre innleggene dine tror jeg, hvor dere hadde vært ute og spist og han bare hadde forsvunnet og flørtet med noen andre .

Underveis i tråden ga du mange eksempler på at han er en veldig umoden og egoistisk type.

Det er denne stillheten man kan forvente av slike. De er så fulle av seg selv at de tenker ikke på hvordan det er for deg.

Anonym poster: e78c3e2aedce128d4ad0c80a4af2fa3d

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mener du flørte? For det å flire er å le og fnise og ting i den dur.

Anonym poster: 095ea6793e19dc60f878f5c9085c40a1

Mente flørte ja. Selfølgelig må man få lov til å flire /le med andre. Flørte og for den del, men der finnes det grenser. Å ta på noen, gjøre tilnærmelser ( sex relaterte slik som jeg så det ) er ikke akseptabelt.

ts

Skrevet

Jeg er enig i mye av det du skriver og angrer på at jeg sa det tidligere i krangler. Samtidig er det flere ting verken du og andre her kjenner til, historien er mer sammensatt. Det har vært flere ting som har skurret, han har løyet endel bl.a. Jeg har ikke sagt at jeg liker ikke hva han gjør når han er med andre, jeg nevnte en spesiell hendelse som fikk begeret til å flyte over.

Jeg sliter med om han bare har gått videre. Om jeg betydde noe for han ? Har han ingen følelser for meg lenger?

Jeg har så sterke følelser for han tross disse tingene. Men jeg må ha tillit til en mann, det er så grunnleggende for meg.

ts

Jeg tror nok du har betydd noe for ham :) Han var jo sammen med deg, og "ønsket" å bli bedre på ting for å fortsette med deg. Om han har følelser enda er umulig å svare på, men jeg tror kanskje han har akseptert at dere hadde en del problemer og passer ikke sammen nå i hvertfall. Ellers ville han tatt kontakt.

Jeg tror du skal prøve å tenke i den rettningen og. Du har dårlig tillit til ham, og han gjør ikke noe for å opparbeide tilliten din til ham heller. Det er jo en selvfølge at det ikke er greit å lyge eller flørte med andre damer. Før han innser det selv kommer dere ingen vei.

Og det er kjempe trist, men du møter nok en ny, eller kanskje dere kan prøve igjen når dere er på et bedre sted. :hug: til deg!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker et av de andre innleggene dine tror jeg, hvor dere hadde vært ute og spist og han bare hadde forsvunnet og flørtet med noen andre .

Underveis i tråden ga du mange eksempler på at han er en veldig umoden og egoistisk type.

Det er denne stillheten man kan forvente av slike. De er så fulle av seg selv at de tenker ikke på hvordan det er for deg.

Takk, du sier noe der. Ja, oppfattet han og egoistisk. Det sa jeg sist til han og. Var faktisk godt å ramse opp hans svakheter. Jeg ser han så godt, og han fikk ikke kødde med meg. Synes han har en tendens til å mangle empati. Jeg sitter med så mange spørsmål...

Skulle ikke forundre meg om han fremstiller historien mellom oss på en helt annen måte, at f.eks han fikk nok, men det var jeg som først satte foten ned. Han sier sikkert det motsatte, at siden jeg reagerte, orket han ikke mer, jeg var hysterisk, kontrollerende o.l, noe som overhode ikke stemmer. Jeg bare føler det på meg, at han fremstiller det sånn. Han lyver når det passer han, ego som han er.

Har han bare hoppet videre med ei ny dame? Så han noen bak ryggen min, noen han nå ser?

Betydde jeg ingenting?

ts

ts

Gjest hogwash
Skrevet

Slutt i over en mnd uten kontakt. Vondt brudd. Utskjellig fra min side pga noe. Jeg sa at det var over

...

Takk, du sier noe der. Ja, oppfattet han og egoistisk. Det sa jeg sist til han og. Var faktisk godt å ramse opp hans svakheter. Jeg ser han så godt, og han fikk ikke kødde med meg. Synes han har en tendens til å mangle empati. Jeg sitter med så mange spørsmål...

....

Hvorfor skulle han ønske mer kontakt med deg etter å ha blitt dumpet og skjelt ut..? Han forventer vel å bli skjelt ut igjen hvis han snakker med deg.

• Liker 1
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok du har betydd noe for ham :) Han var jo sammen med deg, og "ønsket" å bli bedre på ting for å fortsette med deg. Om han har følelser enda er umulig å svare på, men jeg tror kanskje han har akseptert at dere hadde en del problemer og passer ikke sammen nå i hvertfall. Ellers ville han tatt kontakt.

Jeg tror du skal prøve å tenke i den rettningen og. Du har dårlig tillit til ham, og han gjør ikke noe for å opparbeide tilliten din til ham heller. Det er jo en selvfølge at det ikke er greit å lyge eller flørte med andre damer. Før han innser det selv kommer dere ingen vei.

Og det er kjempe trist, men du møter nok en ny, eller kanskje dere kan prøve igjen når dere er på et bedre sted. :hug: til deg!

Takk for gode ord. Ja, får tenke på det du sier med at han burde gjort noe for å vise meg at jeg kunne ha tillit. Han gjorde det motsatte gang på gang...Men jeg angrer litt på at jeg sådde det frøet du nevnte.

Du sier han ville tatt kontakt hvis han ikke mente det var slutt. Du tror ikke han kan være usikker på meg, at han ikke tør å ta kontakt pga det jeg skrev( at det aldri hadde vært noe mellom oss, at han ikke måtte ta mer kontakt osv ), eller hadde han gjort det hvis han hadde hatt viljen der uansett?

Men ja, tillit er så viktig for meg. Samtidig lever vi i ei tid der det ser ut til at man nesten ikke kan stole på noen lenger...Huff, jeg er ikke sånn, men man hører så mye, og bare ved å lese her på kg, skulle man tro at alle var utro..

ts

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ikke forundre meg om han fremstiller historien mellom oss på en helt annen måte, at f.eks han fikk nok, men det var jeg som først satte foten ned. Han sier sikkert det motsatte, at siden jeg reagerte, orket han ikke mer, jeg var hysterisk, kontrollerende o.l, noe som overhode ikke stemmer. Jeg bare føler det på meg, at han fremstiller det sånn. Han lyver når det passer han, ego som han er.

Har han bare hoppet videre med ei ny dame? Så han noen bak ryggen min, noen han nå ser?

Betydde jeg ingenting?

ts

ts

Jeg avsluttet med en lignende for kort tid siden, og jeg tenker det samme.

Kan så levende høre for meg hvordan han fremstiller meg, både til venninnene sine og til nye damer han er interessert i. Så godt kjenner jeg han. Han var dum nok til å rote seg borti en annen dame før jeg gjorde det slutt, og jeg tenkte meg til hva han hadde sagt til henne... det viste seg å være helt riktig. Han har sagt til meg i ettertid at han måtte si slike ting til henne for at hun ikke skulle bli sur, og det tror jeg han på, men dama går fremdeles rundt og tror det uten at han har gjort noe for å være ærlig... så da forsvant min respekt for han bare enda mer.

Det er mye mer enn "hver sin versjon"... det er ikke hver sin versjon, det er hans ekstremt omskrevne versjon for å fremstå i et bedre lys. Til og med de gangene han eventuelt innrømmer at det er han som har vært helt på trynet jævlig, vedder jeg på at han gradvis i samtalen vrir det mer og mer over til at "hmmm.. men egentlig visste jeg ikke hva jeg ville"... og så sier damene "nåååh, jamen da er det jo forståelig! Du må ikke være så hard med deg selv!"

Han kan alltids trekke frem det at jeg ble skremmende forbanna til slutt. Han kan alle triksene i boken for å drive hvem som helst lengre enn langt, men det vet ikke tilhørerne hans.

Du kan regne med at han hopper fort videre med en ny dame, hvis han får det til. Det er slik disse fyrene overlever. De unnviker sorg og smerte. Godt hjulpet av støttekorpset sitt av venninner og håpefulle.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle han ønske mer kontakt med deg etter å ha blitt dumpet og skjelt ut..? Han forventer vel å bli skjelt ut igjen hvis han snakker med deg.

For å vise at det har gått opp for han at han har vært en idiot?

Gjest hogwash
Skrevet

For å vise at det har gått opp for han at han har vært en idiot?

Du kaller ham en egoist, forventer du at en egoist plutselig skal gjøre ting det ikke virker som han kan tjene noe på..?

AnonymBruker
Skrevet

Du kaller ham en egoist, forventer du at en egoist plutselig skal gjøre ting det ikke virker som han kan tjene noe på..?

Nei, men det har hendt i verdenshistorien at egoister får seg en oppvåkning.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...