Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den beste krølltanga der ute?

Vil ha store, glamorøse krøller. :) Typiske hollywood krøller, tihi!

Helst til under tusenlappen, da jeg ikke kommer til å krølle håret mitt alt for mye.

Kravene er at krøllene skal holde leenge, helst hele dagen. Har prøvd meg på noen billige fra Clas Olson o.l, men de var ikke gode i det hele tatt, fungerte ikke på håret mitt. Fungerte heller ikke med ghd-rettetanga mi, da de forsvant med en gang, og ikke ble noe fine i utgangspunktet.

Det jeg er på jakt etter er en som er enkel å bruke, og som lager store og fine krøller som varer lenge.

Håper noen av dere har noen gode tips. :)

Anonym poster: 4e3a2997f748c35a4cdf5d0f5fef446b

Skrevet

Krøllstav!

Jeg har veldig glatt og fint hår som bare kan glemme å få krøller til å holde seg med vanlig krølltang, men med krøllstav blir det helt fantastisk! Kan velge selv om du vil ha store eller små krøller.

http://www.makestyle.no/Krolltang-Gorgeous-Curl-Wand

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Jeg har prøvd krøller med alt fra vanlig krølltang, bølgetang, varmruller, vanlige ruller og ghd-tanga mi.

Men for ikke lenge siden kjøpte jeg Remington Magic Wand og er kjempefornøyd! Veldig lett å lage krøller med, og de sitter godt. Du kan jo sjekke ut om du synes den lager fine krøller. Jeg har fulgt youtube-tutorials for tips.

Hehe, 2shy var før meg, men det er en slik type jeg mener. :)

Endret av Badabing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...