Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vært sammen med en fyr i 5mnd.

Vi har alltid hatt en god kommunikasjon og hatt det

Veldig bra. Men i det siste har han begynt å fortelle meg

At han føler at han har mistet seg selv, tankene er rotete og at han har det dårlig i seg! Han forteller meg at han er lei seg og sliter. Jeg har prøvd i flere dager å få ut hvorfor, noe han sier han ikke vet. Flere ganger svarer han ikke på sms el telefon. Har fortalt han at jeg er her for han og at jeg er glad i han! Jeg merker jeg blir sliten og lei meg når han er sånn. Jeg vet ikke hva jeg Kan gjøre mer, håper bare det er en periode han går gjennom. hva skal jeg gjøre? Trenger virkelig råd?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg TS. Kanskje han er i skapet?

Anonym poster: 2a6802af60a6297128f6e7039686fa32

Gjest Gjest
Skrevet

Eller kanskje han rett og slett er lost og deprimert

Skrevet

Neida. Det er han ikke anonymbruker!

Ja kanskje det!

Skrevet

Kansje han bare er i en periode der "alt går galt" og han bare er lei, trist og surrete?

Du kan jo prøve å få han ut på ting. Bli med på kurs, gå turer, kino, finn en aktivitet han liker og begynn på det? Kansje han trenger å komme seg bort fra A4 livet? Dere kan jo ta dere en hyttetur eller noe?

Er trist når det skal være sånn, både for deg og han.

Håper det ordner seg snart! :)

Gjest Jente25
Skrevet

Jeg har vært der kjæresten din er. Følt meg lei meg og at jeg har mistet meg selv. Dette kommer og går i perioder. Det har vært betryggende og en god følelse at kjæresten min har vært forståelsesfull, gitt meg tid til å være lei meg alene, men ikke for lenge, for det er veldig godt og befriende at han kommer og klemmer meg lenge. Det hjelper mye på stresset. Det kan være mange småting som har bygget seg opp og til slutt utløser en reaksjon. Det er bra du viser at du er der for han. Ikke ta det personlig heller at han ikke alltid svarer, eller trenger litt tid, han tenker nok han er heldig som har deg. Slike prøvelser viser uansett om man er gode for hverandre og kan takle slike utfordringer sammen som et team :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...