Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 18 år som er som overskriften sier, utrolig usikker.

Selvtilliten min sånn utseendemessig er ikke dårlig, men tingen er at jeg ikke tør å ta kontakt med gutter. Jeg er så utrolig redd for å bli avvist og for at de skal synes at jeg er teit og klein. Hvis jeg drikker blir jeg veldig frampå og utadvendt, og er ikke redd for å ta kontakt, men med en gang jeg blir edru igjen, tenker jeg for mye og overanalyserer alt slik at jeg ikke tør å ta kontakt med for eksempel en gutt jeg møtte når jeg var ute...

Jeg bare lurte på om det er flere som meg der ute og hva jeg eventuelt kan gjøre for å bli mer sikker på meg selv :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Skippern
Skrevet (endret)

Hei, jeg er en jente på 18 år som er som overskriften sier, utrolig usikker.

Selvtilliten min sånn utseendemessig er ikke dårlig, men tingen er at jeg ikke tør å ta kontakt med gutter. Jeg er så utrolig redd for å bli avvist og for at de skal synes at jeg er teit og klein. Hvis jeg drikker blir jeg veldig frampå og utadvendt, og er ikke redd for å ta kontakt, men med en gang jeg blir edru igjen, tenker jeg for mye og overanalyserer alt slik at jeg ikke tør å ta kontakt med for eksempel en gutt jeg møtte når jeg var ute...

Jeg bare lurte på om det er flere som meg der ute og hva jeg eventuelt kan gjøre for å bli mer sikker på meg selv :)

-

Endret av Skippern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...