Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Usikkerjente
Skrevet

Hei

Jeg har vært sammen med kjæresten min i to år nå, men det er ikke nylig dette med utroskap kom opp. I begynnelsen av forholdet vårt var jeg veldig ung, hadde akkurat fylt 16 år og han var 18, noe som vil si at mine foreldre var veldig skeptiske.

Jeg fikk ikke lov til og sove over hos han og det ble veldig mye diskusjoner mellom oss at han var vant med at kjærestene hans fikk ligge hos han og omvendt.

Han tullet ofte med tanken på hvordan det var å ha to jenter samtidig, og jeg tenkte ikke noe mer over dette for han er en sånn person som tuller veldig mye.

Uansett så fikk ikke jeg så mye tid med han som jeg ville hatt håpet på de første månedene, og det var slik at han bodde for seg selv så det var ingen som passet på hvem som var der på natte tider. Det var spesielt en jente som virket veldig spising mot meg og som alltid skulle være rundt han, skulle sitte på i samme bil som han og ja, omgå han så mye som mulig.

Etter en stund med dette problemet begynte de å sende meldinger til hverandre, og det er en spesiel melding fra han og til henne som sitter ganske godt fast i minnet, i den meldingen sa han hvor godt det var å ligge ved siden av henne i går å leke, noe som fikk meg til og bryte ut i gråt og tårer. Han begynte å forklare det bort med at det var noen som hadde tatt tlf hans å sendt disse meldingene, så jeg godtok det ( så lettlurt som jeg var) og tenkte ikke noe mer over det, til en dag da han satt på pc mens jeg satt å så på tv, hun begynte å snakke med han og jeg så med en gang hvem det var fra, så sa jeg han skulle scrolle opp over og der fikk jeg se ganske så grove setninger, så jeg ba om å få gå igjennom alle meldingene på Facebook, han bortforklartet dette også (blind kjærlighet) og nå når jeg ser tilbake på dette og fortsatt er sammen med han ville jeg ønske jeg konfronterte han med det og hadde sagt, enten meg eller hun, men han har enda ikke innrømt at han har vært utro mot meg, som får meg til å tenke på om han tenker å gjøre det igjen, dette gjør meg såklart veldig urolig og hater at han drar på fester alene der jeg ikke har noe kontroll på hva han gjør, ikke for å høres ut som en krontrollerende kjærring. Håper dere kan gi meg noen tips slik at jeg ikke trenger å uro meg noe mer og kanskje få han til å innrømme at han faktisk var utro.

Beklager for mye tekst

Hilsen en urolig sjel.

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Bare si at du vet mer en han tror, så han kan legge kortene på bordet slik at du kan få velge om du vil fortsette å være sammen med drittsekken eller ikke.

Gjest heltødelagt
Skrevet

Skjønner hvordan du har det. Fikk høre fra folk at han hadde vert utro, så konfronterte jeg han med det. Han nektet selvsagt og jeg trodde på han. En god stund etter hadde han glemt å logge av facebooken sin, og der hadde han skrevet til en jente at hun kunne komme å leke med kuken hans. Det sto masse annet også, og det sitter stuck i minnet. Han vet enda ikke (1,5 år senere) at jeg vet om utroskapen hans som varte nesten hele det første året vi var sammen. Vet jeg er dum og blablabla men tror endelig jeg begynner å bli klar for å ta skrittet å avslutte med han).

Nå skal ikke jeg uttale meg for mye, men IKKE la han slippe unna med det! Si til han at du vet mer enn hva han tror. Ha respekt for deg selv, og du er nok enda ung så om det blir slutt er det et hav av andre BEDRE gutter der ute! Skulle ønske jeg hadde nok respekt for meg selv og avsluttet, men den gang ei. Hvis du vet alt og han tror du vet ingenting så kommer det til å tære fælt på deg. Spar deg selv for mye smerte! Jeg vil hvertfall anbefale deg å enten si at du vet alt og ikke la han bortforklare seg og eventuelt se hva som skjer, eller gjøre det slutt på flekken!

Gjest megoverder
Skrevet

Skjønner hvordan du har det. Fikk høre fra folk at han hadde vert utro, så konfronterte jeg han med det. Han nektet selvsagt og jeg trodde på han. En god stund etter hadde han glemt å logge av facebooken sin, og der hadde han skrevet til en jente at hun kunne komme å leke med kuken hans. Det sto masse annet også, og det sitter stuck i minnet. Han vet enda ikke (1,5 år senere) at jeg vet om utroskapen hans som varte nesten hele det første året vi var sammen. Vet jeg er dum og blablabla men tror endelig jeg begynner å bli klar for å ta skrittet å avslutte med han).

Nå skal ikke jeg uttale meg for mye, men IKKE la han slippe unna med det! Si til han at du vet mer enn hva han tror. Ha respekt for deg selv, og du er nok enda ung så om det blir slutt er det et hav av andre BEDRE gutter der ute! Skulle ønske jeg hadde nok respekt for meg selv og avsluttet, men den gang ei. Hvis du vet alt og han tror du vet ingenting så kommer det til å tære fælt på deg. Spar deg selv for mye smerte! Jeg vil hvertfall anbefale deg å enten si at du vet alt og ikke la han bortforklare seg og eventuelt se hva som skjer, eller gjøre det slutt på flekken!

"Han" jeg refererer til er selvasgt min egen type :P

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å lure det ut av han. Så får du ta det etter der. Jeg ville ha dumpa han på flekken.

Anonym poster: 98ddce81f6d4cc3faeba862a6a380f27

Gjest Dizzie.o_0
Skrevet

Hva pokker gjør du sammen med ham a?

Er en milliooon bedre mannfolk der ute, som ikke hadde drømt om å gjøre noe sånt mot deg. Ikke la ham gjøre deg til en overnervøs, kontrollerende drittkjerring heller. Ha litt selvrespekt, så går detta bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...