AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Er det noen her som føler at de er ekstra kåte når de har EL? selv er jeg ihvertfall stikk motsatt, jeg er skikkelig turn off når jeg nærmer meg eller har EL. Jeg finnes ikke intr. skjønner det ikke?!! Vi har prøvd å bli gravid en stund, enda ikke klaffet, men jeg har rett og slett ikke lyst på sex. skjønner ikke hvorfor!? Lest i noen andre forum at kvinner føler seg så mye mer pen og er ekstra kåte når de hr EL?! Då er det noe feil med meg ihvertfall... ikke føler jeg meg noe penere og ikke er jeg noe mer villig heller... Så siden vi prøver å få barn,så må jeg gå ned på sex ufrivillig.. hehe... Anonym poster: be79d060ace62d8e16ac1d707e5d275a
Gjest jente8923 Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Nei, blir ikke det. Blir uvel kvalm, er oppblåst og får vondt. Er faktisk den verste tiden i måneden å ha sex på.
Veggdyret Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Ikke det aller minste interessert i sex dagene rundt EL, så prøvinga går dårlig ja..
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 så bra at det er noen som meg da.. hehe de sier jo at det er forsket på og at kvinner føler seg så mye mer pen og attraktive når hun har EL, og blir bevisst mer kåt, det er visst derfor det er mange som klarer å bli gravid på one-night stands osv. Skjønner ingenting av det jeg. Anonym poster: be79d060ace62d8e16ac1d707e5d275a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 Jeg er den typen som blir penere når jeg har EL og har mye større sexlyst! Det høres kanskje rart ut, men helt siden jeg var 16 år har jeg opplevd å få mye fler komplimenter rundt EL enn ellers. Merkelig det der. Huden blir glatt og fin, øynene klarere og hvitere liksom. Anonym poster: 73b213d3e3ec8a818e8c4d329004643c
Catgirl Skrevet 5. mars 2013 #6 Skrevet 5. mars 2013 Nei, ikke akkurat Men kan noen ganger føle at det er en slags glød over meg og syns at jeg er penere enn ellers. Har mer energi og overskudd enn ellers også. Det kjipe er at jeg får tydelig EL smerter og tror jeg hadde dødd om jeg hadde sex da. En gang jeg hadde sex akkurat da jeg hadde EL måtte jeg ned på akuttmottaket på gyn siden det var så forferdelig vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå