Teabutter Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Hei! Vet ikke om det finnes en lignende tråd, men det jeg lurer på er om noen har en bra hårspray å anbefale? Håret mitt blir fort tungt med "feil" hårspray. Håret mitt er typisk nordisk og fint. Takker for alle svar:)
Tibbie Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 Jeg er veldig glad i den blå/grønne fra Tigi Denne: Den er ikke så dyr på Blush.no
Lykkelitenen Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Er det til å sette håret med eller er det for å få volum? Eventelt en spray som funker til begge deler? Mine favoritter er bjørn axen sin megafix hårspray (denne gir lett volum, kan bygges, og gir godt hold, uten å bli klissen, fin hverdagsspray) og sexy hair sin play hard pray (Volum, tettere og stivere enn bjørn axen sin, så bruker denne til fest og situasjoner hvor jeg trenger mye hold) .
Teabutter Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2013 Takker for svar! Tenker på volum. Feks når jeg skal ut bruker jeg å tupere lett, men etter en time eller to er håret flatt og ekkelt. Tusen takk igjen dere!
awesome. Skrevet 3. mars 2013 #6 Skrevet 3. mars 2013 Den fra Fudge som heter skyscraper. Tidligere brukte jeg den blå fra Tigi som ble nevnt over, den er også veldig god. Selv ble jeg lei av jordbærlukta etterhvert, og endte opp med fudge sin
challenger Skrevet 3. mars 2013 #8 Skrevet 3. mars 2013 Denne: Den er ikke så dyr på Blush.no Enig, den der er kjempegod! Lukter fantastisk gjør den også 1
Teabutter Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2013 okay, jeg er overbevist. Nå er den påvei hjem til meg:) Takk der! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå