AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Forrige uke tok vaskemaskinen vår kvelden. Etter en uke fikk vi omsider ny.. arvet fra et familiemedlem som har flyttet på sykehjem. Maskinen fungerte helt fint da hun brukte den. Men..... vi satte på ullvask. Etter et par timer gikk jeg inn på vaskerommet for å se om den var ferdig. Så da at det var såpevann inni maskinen. Det er et hjul man velger program på, og når det nærmer seg slutten på programmet, så stopper den vasken, og hjulet går rundt... det sier "klikk" for hvert program på det hjulet.. så den eneste lyden fra maskinen er "klikk...klikk...klikk...klikk". Men før dette skjer går jo trommelen rundt og alt.. Vi fikk omsider til å sette på skylling og sentrifugering manuelt på ullvasken da. Men så skulle jeg sette på ny vask etterpå. Den vasket, gikk rundt og alt mulig... men etter noen timer er det såpevann inni der, og hjulet går runden sin... Nå får jeg ikke til å skylle og sentrifugere manuelt heller. Hører at motoren er i gang når jeg setter hjulet på sentrifugering, men det skjer ikke noe. Hva i heelvete? Nå VIL jeg vaske klær altså! Og denne maskinen skal fungere, så det må jo være noe vi ikke forstår her?? Har ikke bruksanvisning, men fant på nettet. Den er på engelsk, så jeg ble ikke så klok.. Anonym poster: c60f7cbed9543a117b04ebffc1ca7a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå