Gjest lisha Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 med det samme snøen og isen forsvinner fra fortauene, så skal jeg sykle alt jeg kan. er blitt flinkere med godteri, spiser bare litt i forhold til før, og brus er forbeholdt lørdagen. ellers i uken spiser jeg sunt og variert. hva slags annen trening bør jeg ta i tillegg til sykling for å få et greit resultat? har prøvd 30 deys shred før, men måtte kutte den ut etter en uke pga jeg gjorde øvelsene feil og fikk vondt..
teneighty Skrevet 2. mars 2013 #2 Skrevet 2. mars 2013 Sykkel er helt rått når man skal ned i vekt, og svært skånsomt for kroppen. Trenger ikke å trene noe annet enn sykkel for å miste 6 kilo. Selv sykler jeg 20 timer + i uka, men har et annet mål enn å ta av vekt. Hvis du vil ha max ut av syklingen derimot, så kjøper man landeveissykkel
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Kutt ut alt av godteri,brus og ferdigmat,Lag alt fra bunnen av, så går di 6 kg raskere av Anonym poster: 127d908fb1fde181f80f085eb59b59fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå