Smilla78 Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 Noen som har bestilt derfra? Er de billige iforhold til hudpleiesalonger og setter de ned prisen på pakka sånn som strawberrynet og lookfantastic gjør? Ser de har md formulations og babor der, hva er best til fet hud med kviser?
-ida- Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 stawberrynet sine pakker blir stoppet i posten fordi tollvesnet vet at de skriver ned verdien fikk jeg beskjed om nå, for jeg har nettopp kranglet ang varer fra dem.
Lumiah Skrevet 23. mars 2004 #3 Skrevet 23. mars 2004 Venter på en pakke fra essentialdayspa, bestillte for nesten 1000kr. Regner med at den blir stoppet i tollen, noe annet blir i så fall en positiv overraskelse... Har bestillt fra både strawberrynet og lookfantastic, og de har ikke blitt stoppet i tollen p.g.a de skreiv ned prisen. Har hørt at også EDS skriver ned prisen, men vi får vente og se... Har spart masse penger uansett...
Gjest Julienne* Skrevet 23. mars 2004 #4 Skrevet 23. mars 2004 Ja har handlet derfra, og ja de skriver ned verdien. Prisen er også lavere enn i salonger, men frakten er litt høy så en bør bestille mer enn ett produkt i alle fall. Ingen av pakkene jeg har bestilt fra utenlandske nettbutikker som har vært over mva-grensa, har blitt stoppet i tollen. Julienne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå