Gå til innhold

Hvordan finne seg "samboer"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg har lagt denne feil, så flytt den gjerne!

Jeg vurderer å flytte til en ny plass av landet hvor jeg ikke kjenner noen. Da jeg ikke tjener all verdens hadde det vært veldig greit å funnet noen å dele hus/leilighet med i alle fall i starten. Jeg har også en hund som skal være med meg, og derfor kan jeg jo ikke velge og vrake i plasser og bo...

Er det noen plasser på nett hvor man kan finne seg en "samboer"? Har googlet litt rundt, men finner lissom ingen ting. Er dette i det hele tatt mulig å finne?

Jeg er jente på 29 år, student.

Anonym poster: 75962b9c9a92f432294d694fa3d889be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen legge ut kontakt annonnser på finn, ellers kan du jo lete etter ledig hybler/ bofelles skap der du skal flytte til, der etterlyser de ofte en eller flere personer og ofte nevner de spesefikk kjønn.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :) Tenkte på bofelleskap, men det ligger faktisk ingen ute i området :/

Anonym poster: 614432e3592584fc3f843bcb348a61de

Skrevet

hybel.no

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips :D

Anonym poster: 614432e3592584fc3f843bcb348a61de

Gjest Badabing
Skrevet

Har sett at de litt yngre (som kanskje ikke har råd til annonse til 500 kr eller hva det koster) gjerne bruker slike grupper på Facebook som leie/selge Akershus etc. Kanskje det finnes en slik gruppe for ditt område der du i første omgang helt uformelt kan finne noen som også er interessert i romkamerat?

Ellers er det ofte greiere å finne romkamerat når man allerede har et ledig rom, men det blir jo litt gambling på at man får inn noen fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...