Gå til innhold

Michael Kors veske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet meg en veske på michaelkors.com som jeg har veldig lyst på. Har sett på den lenge og har bestemt meg for å kjøpe den nå snart, siden jeg snart har spart opp. Men den siden sender ikke til Norge.. og jeg kommer fra en liten plass hvor vi ikke har mye butikker så jeg får ikke tak i den her. Så jeg lurte på om noen vet om en trygg side hvor jeg kan bestille den, hvor det er helt sikkert at den er ekte og at den kommer frem.

Har så utrolig lyst på den!

Anonym poster: f63fa5552921ac8af3894a57725c5ef4

Videoannonse
Annonse
Gjest Kimli
Skrevet

Ehm, må nesten vite nøyaktig hvilken modell vesken er? Altså navn? :)

Skrevet

Ehm, må nesten vite nøyaktig hvilken modell vesken er? Altså navn? :)

Michael Kors Large Bedford Bowling Satchel, Black :)

Gjest Kimli
Skrevet

Kan forøvrig ikke komme på noen nettsider som selger det merket, dessverre.. Har du sjekket modekungen, motekongen, nelly, asos ++, er det ikke så mye som gjenstår. En tur til Oslo hadde vært det enkleste sånn sett! Der har de det meste. :)

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Macys.com for eksempel :)

Anonym poster: 1893dc94fca4b195a7210b4d885e7a27

Gjest Kimli
Skrevet

Amazon.com, kanskje. Jeg aner ikke.. Håper du finner den et sted, for den vesken er jo kjempelekker! :)

Skrevet

prøv

net-a-porter.com

shopbop.com

my-wardrobe.com

my-theresa.com

Skrevet

Kan forøvrig ikke komme på noen nettsider som selger det merket, dessverre.. Har du sjekket modekungen, motekongen, nelly, asos ++, er det ikke så mye som gjenstår. En tur til Oslo hadde vært det enkleste sånn sett! Der har de det meste. :)

Jeg så den en gang på nelly.com, men de har den ikke nå lenger..

Skrevet

Anbefaler my-wardrobe! Vet ikke om de har din modell inne, men der er prisene inkludert evt toll og mva, og frakt er gratis :)

• 2 uker senere...
Skrevet

mk veskene..har du sett de In real? De er veldig plastikkaktig. Jeg hadde også veldig lyst på en, men når jeg fikk sett en i butikken ombestemte jeg meg.

Skrevet

mk veskene..har du sett de In real? De er veldig plastikkaktig. Jeg hadde også veldig lyst på en, men når jeg fikk sett en i butikken ombestemte jeg meg.

Enig med deg, her. De har ganske mange MK vesker i MK butikken i Steen&strøm, ta en tur innom der om det passer :)

Skrevet

Enig med deg, her. De har ganske mange MK vesker i MK butikken i Steen&strøm, ta en tur innom der om det passer :)

De er jo av skinn, men likevel litt stiv-plast-fornemmelse. Mulig de har andre modeller som er mykere i skinnet.

Skrevet

men den vesken ts referere til er laget i det mykeste skinn og ser overhode ikke plastikk ut. så den for to uker siden og kunne da kjøpe den til halv pris av hva den selges fori Norge. men det hjelper okke da jeg hadde pålagt meg veskekjøpforbud

Skrevet

Hvis du ringer steen og strøm eller egertorget kan de sikkert sende? :-) Vet sistnevnte gjør det i hvert fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...