AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Jeg bestillte shampo og balsam fra Blush.no, følte dette skulle være trygt da det var varmt anbefalt av mange. Bestillte Joico sin serie, samme produkt jeg har brukt i over 1 år. Merker jo at dette IKKE er samme vare jeg kjøper hos frisøren. Håret mitt er tungt, flatt, og statisk! Har sjekket at ingrediensene som står oppført stemmer overens med produktet fra frisøren. Så, enten har produktet gått ut på dato, eller så er det noe annet i selve beholderen? Noen som har opplevd det samme? Jeg kommer selvsagt til å sende mail til Blush og reklamere på kjøpet, kommer ikke til å handle der igjen. Anonym poster: d926e65d3a85323138c12ddaffcb09c8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #2 Skrevet 2. mars 2013 Noen andre med erfaringer/tips om hva jeg skal gjøre? Er sannsynligheten størst for at produktet har gått ut på dato, eller er det bare lureri? Reklamere og få nye produkter, eller reklamere og få tilbake penger? Kjøpte hårkuren også, den virker å være originalvare og virke som den skal. Anonym poster: d926e65d3a85323138c12ddaffcb09c8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 Anbefalt av hvem da? Kjenner ingen, ei heller hørt om noen som anbefaler dette nettstedet. Bestill heller hos feelunique. Anonym poster: a1ff0a86776e6be02479b548e6c62100 Anonym poster: a1ff0a86776e6be02479b548e6c62100
Tibbie Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Send mail eller ring for å be om en ny. Om den nye er bedre enn den andre, var det nok bare den ene som var dårlig Anbefalt av hvem da? Kjenner ingen, ei heller hørt om noen som anbefaler dette nettstedet. Anonym poster: a1ff0a86776e6be02479b548e6c62100 Anonym poster: a1ff0a86776e6be02479b548e6c62100 Jeg handler ofte på Blush! Vet også om mange fler som gjør dette... 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #5 Skrevet 2. mars 2013 Jeg handler ofte på Blush! Vet også om mange fler som gjør dette... Vel, jeg ser at det er mange som handler på Nille, det betyr ikke at varene er bra... Anonym poster: a1ff0a86776e6be02479b548e6c62100 1
Tibbie Skrevet 2. mars 2013 #6 Skrevet 2. mars 2013 Vel, jeg ser at det er mange som handler på Nille, det betyr ikke at varene er bra... Anonym poster: a1ff0a86776e6be02479b548e6c62100 Lol. La meg omformulere det slik at du ikke kan vri på det: Jeg anbefaler det, samt alle jeg kjenner som handler der. Man kommer ikke tilbake til en nettbutikk man ikke liker... 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #7 Skrevet 2. mars 2013 Lol. La meg omformulere det slik at du ikke kan vri på det: Jeg anbefaler det, samt alle jeg kjenner som handler der. Man kommer ikke tilbake til en nettbutikk man ikke liker... La meg formulere meg mer i klartekst. Det er fordi folk er dumme og ikke vet bedre. Anonym poster: a1ff0a86776e6be02479b548e6c62100 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #8 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har handlet mye på Blush, og av alle gangene har jeg bare en gang opplevd å få gammelt/dårlig produkt. Da klagde jeg via kundeservice og fikk beste servicen jeg har fått. De sendte ut ny vare samme dag, var i posten dagen etter og jeg kunne bare kaste den gamle varen uten å bry meg med å pakke den inn og returnere den. Noe jeg trodde var standard at man måtte...slik at de selv kunne se den gamle varen. Så bare send en mail til kundeservice så tenker jeg det ordner seg Anonym poster: 9e81fc630794fd246ef6851c6e711b91 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #9 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har handlet mye på Blush, og av alle gangene har jeg bare en gang opplevd å få gammelt/dårlig produkt. Da klagde jeg via kundeservice og fikk beste servicen jeg har fått. De sendte ut ny vare samme dag, var i posten dagen etter og jeg kunne bare kaste den gamle varen uten å bry meg med å pakke den inn og returnere den. Noe jeg trodde var standard at man måtte...slik at de selv kunne se den gamle varen. Så bare send en mail til kundeservice så tenker jeg det ordner seg Anonym poster: 9e81fc630794fd246ef6851c6e711b91 Å så bra! Spørsmålet er hvilket av produktene jeg har fått som er dårlig, om det er sjampoen eller balsamen. Hm. Tusen takk for svar, da sender jeg mail i dag for å høre hva de sier, også ta det derfra. Ble jo så glad da jeg fant favoritrproduktene mine til en mer dugelig pris for å si det sånn, men da må jo produktet duge også Anonym poster: d926e65d3a85323138c12ddaffcb09c8
Tibbie Skrevet 2. mars 2013 #10 Skrevet 2. mars 2013 La meg formulere meg mer i klartekst. Det er fordi folk er dumme og ikke vet bedre. Anonym poster: a1ff0a86776e6be02479b548e6c62100 Hvorfor er folk som handler på Blush dumme? Dessuten sa jeg ikke noe om grunnen til at folk handler der, jeg sa at det er mange som gjør det, siden du sa du verken vet om noen som handler eller anbefaler Blush.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #11 Skrevet 2. mars 2013 Hvorfor er folk som handler på Blush dumme? Dessuten sa jeg ikke noe om grunnen til at folk handler der, jeg sa at det er mange som gjør det, siden du sa du verken vet om noen som handler eller anbefaler Blush. Fordi det er alment kjent at de ikke er autorisert forhandler og ikke vil redgjøre for hvor produktene kommer fra. Ikke rart mange får gamle og fake produkter... Grunnen til at man ikke handler der er forklart over. Anonym poster: a1ff0a86776e6be02479b548e6c62100 1
Memena Skrevet 2. mars 2013 #12 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har handlet masse på Blush, og aldri fått dårlige produkter. Sist jeg trengte hårkuren jeg vanligvis kjøper var de utsolgt, så jeg gikk til frisør og kjøpte den til 480 kroner. To uker senere bestilte jeg den samme fra Blush for 230 kroner og jeg åpnet begge, brukte den ene fra frisøren den ene dagen, og den fra Blush 2 dager etterpå. Ikke noen forskjell på de i det hele tatt, akkurat samme vare til mye lavere pris. Jeg gidder ikke bestille på utenlandske nettsteder om jeg ikke MÅ (som Urban Decay) fordi jeg ikke orker å vente i evigheter for å få produktene jeg ønsker. Bare positive erfaringer med Blush. Nå har de også samme eier som Komplett som jeg også har kjøpt massevis av opp igjennom årene, så jeg anser det som et seriøst firma. Du får helt sikkert pengene tilbake eller nye produkter om du bare kontakter kundeservice, TS. 2
Gjest Tidssone Skrevet 2. mars 2013 #13 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har kun positive erfaringer med Blush. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #14 Skrevet 2. mars 2013 Fordi det er alment kjent at de ikke er autorisert forhandler og ikke vil redgjøre for hvor produktene kommer fra. Ikke rart mange får gamle og fake produkter... Grunnen til at man ikke handler der er forklart over. Anonym poster: a1ff0a86776e6be02479b548e6c62100 Du et klar over at det er ulovlig å spre falsk informasjon? Hvor har du du bevis for at de selger falske produkter? Det at de driver med parallelimport er da allmennkjent. Anonym poster: 5fc5576170e68291f0f41ff2aa8181aa 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #15 Skrevet 2. mars 2013 Å så bra! Spørsmålet er hvilket av produktene jeg har fått som er dårlig, om det er sjampoen eller balsamen. Hm. Tusen takk for svar, da sender jeg mail i dag for å høre hva de sier, også ta det derfra. Ble jo så glad da jeg fant favoritrproduktene mine til en mer dugelig pris for å si det sånn, men da må jo produktet duge også Anonym poster: d926e65d3a85323138c12ddaffcb09c8 Jeg vet ihvertfall at det ordnet seg for meg.. Får håpe det gjør det for deg også Jeg har handlet på mange nettsider før, og må si at kundeservicen på Blush var den kjappeste jeg har opplevd før ihvertfall.. Anonym poster: 9e81fc630794fd246ef6851c6e711b91 2
Gjest Erja Skrevet 3. mars 2013 #16 Skrevet 3. mars 2013 Jeg handler nesten bare hos Blush. Har aldri opplevd dårlige varer, og alt jeg har fått er ekte varer, dette vet jeg da jeg har brukt noen av disse produktene i årevis. Sist kjøpte jeg en dyr rettetang hos dem, ekte vare den og. Den største fordelen med Blush er den kjappe leveringstiden. Når jeg handler fra andre steder, eks Strawberrynet og Feelunique, så tar varene så unødvendig lang tid.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #17 Skrevet 3. mars 2013 Du et klar over at det er ulovlig å spre falsk informasjon? Hvor har du du bevis for at de selger falske produkter? Det at de driver med parallelimport er da allmennkjent. Anonym poster: 5fc5576170e68291f0f41ff2aa8181aa De vil ikke fortelle hvor de får produktene fra, så det holder lenge for meg. Anonym poster: a1ff0a86776e6be02479b548e6c62100
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #18 Skrevet 3. mars 2013 Jeg handler nesten bare hos Blush. Har aldri opplevd dårlige varer, og alt jeg har fått er ekte varer, dette vet jeg da jeg har brukt noen av disse produktene i årevis. Sist kjøpte jeg en dyr rettetang hos dem, ekte vare den og. Den største fordelen med Blush er den kjappe leveringstiden. Når jeg handler fra andre steder, eks Strawberrynet og Feelunique, så tar varene så unødvendig lang tid. Doh kanskje fordi de kommer fra utlandet, synes ikke feelunique er trege, bestiller jeg på en lørdag har jeg det ofte rundt torsdag eller fredag i uka etterpå Anonym poster: 1b99404db0efd6e767642a914c7d4f3e
Gjest Erja Skrevet 3. mars 2013 #19 Skrevet 3. mars 2013 Doh kanskje fordi de kommer fra utlandet, synes ikke feelunique er trege, bestiller jeg på en lørdag har jeg det ofte rundt torsdag eller fredag i uka etterpå Anonym poster: 1b99404db0efd6e767642a914c7d4f3e Det har aldri skjedd at eg har fått varene så raskt derfra, leveransen ar tatt opptil flere uker. Kommer til å fortsette å handle hos Blush og synes det e utidig at man begynner å spre løgner og usannheter. Hva skjedde når du meldte fra til Forbrukerrådet at de selger falske varer? For jeg går utifra at du har meldt fra? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå