Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg sluttet på p-pillene i oktober, og er inneforstått med at ting kan ta tid før jeg får orden i syklusen.

Har siden jeg sluttet hatt 2 menstruasjoner, og tror jeg har den tredje nå. Siden vi prøver vil jeg jo prøve å vite sånn ca hvilken da i syklusen jeg er i til enhver tid.

(Til informasjon hadde jeg positiv EL-test 18.feb)

Problemet mitt nå er at den mensen jeg har nå er så sparsom at jeg vet nesten ikke hva som er spotting og hva som er mens. (beklager detaljer)

Føler meg litt dum som spør, men pyttsann :P

Onsdag (dpo 9):

Utpå kvelden fikk jeg plutselig en relativt stor blodfekk på papiret. Trodde mensen kom, men ble kun med den flekken og brune rester resten av dagen.

Torsdag (dpo 10):

Samme type blodflekk på morgenen, og enda en på kvelden. Ingen av disse dagene kom det noe annet enn en brunt i bindene jeg brukte.

Fredag (dpo 11):

Denne dagen kjente jeg på litt mensmurringer. Kom endel blod på papiret hver gang jeg tørket meg(mer en de andre dagene), men kun brunt med pittelitt rødt på bindet. Brukte også en tampong som kun hadde blod på seg øverst og hvit resten.

Idag (dpo 12)

Idag er det så og si det samme som igår sålangt. Har svake menssmerter i magen.

Har jeg fått mens? evt når? :klo: Er så vant til litt brun spotting for så å få storbesøk med smerter på dag 1. Kjenner ikke igjen kroppen min slik den er nå :fnise:

Skjønner at det ikke fins noe fasit, men er greit å høre om andre har lignende. (Til informasjon hadde jeg positiv EL-test 18.feb)

Vil vite om vi er kommet igang med en ny pp :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...