Bolus Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Hei! Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg et fint, stort statementsmykke denne våren( hvit/sølv, oransj eller blått). Har hørt om "by benedicte"- smykkene, men hvor selges disse? (jeg kan ikke finne noen på miinto.no) Har der forøvrig noen tips til andre butikker/nettsteder hvor det selges slike smykker (helst ikke billig smykker fra H&M etc..) Takknemlig for svar!
Gjest vilma2000 Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Jeg kjøpte en kjempefint på Glitter til 400kr. Er tungt og solid og ser IKKE ut som et billig-smykke. De hadde bra utvalg.
kills Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Second Female har noen fine statement-smykker. By Benedicthe smykkene er vel ganske så inspirerte av Goldmine, som selges på nett (goldminejewelry.no). Ellers så bruker Zara å ha noen fine i blant for 250,-
nuggets Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Lag selv! Morsomt og ikke minst billigere hvis man kjøper materiale på ebay ;-)
Gjest uAnonymbruker Skrevet 5. mars 2013 #6 Skrevet 5. mars 2013 (endret) Etsy har mye fint og unikt! Endret 5. mars 2013 av uAnonymbruker
Bolus Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2013 Etsy har mye fint og unikt! Her var det mye fint!
Gjest Badabing Skrevet 5. mars 2013 #8 Skrevet 5. mars 2013 Jeg har også funnet masse fint på Etsy. Ikke nødvendigvis merkesmykker, men mange fine håndlagde som skiller seg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå