Gjest Nervøs! Skrevet 23. mars 2004 #1 Del Skrevet 23. mars 2004 Dette er sikkert å overreagere, men jeg føler for å forhøre meg litt likevel. Har utrolig ømme bryst når jeg våknet i dag tidlig. På sidene - ytterst - har aldri følt noe lignende før. Har tatt angepiller etter ubeskyttet sex. Så - hvordan er symptomene? :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 23. mars 2004 #2 Del Skrevet 23. mars 2004 Noen får jo ømme pupper før mensen..... Tror du må smøre deg med tålmodighet frem til du forventer mens (vet at ikke dette alltid er like lett) For deretter å ta en test når den dagen kommer. Om testen er positiv kan du jo bestille deg time hos legen, nå vet ikke jeg om du ønsker barn, men samtalen hos legen kan da ta utgangspunkt i de valg du har tatt, evt få råd og hjelp til å velge. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #3 Del Skrevet 23. mars 2004 ikke for å spore av, men hvor mye koster en test, hvilke er best og kan man bruke "new generation" (den nye) før mensen`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 23. mars 2004 #4 Del Skrevet 23. mars 2004 Vet at New generation koster ca 75 pr stk.... Står i pakningsvedlegget at en kan teste ved uteblitt mens, mens det på utsiden står at man kan teste før (Tror hvertfall det var slik det sto, en stund siden jeg leste det) CB husker jeg ikke helt hva kostet. tror den er noen kr dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 23. mars 2004 #5 Del Skrevet 23. mars 2004 Man skal heller ikke se bort fra at hormonene i angrepillen har forårsakt de ømme brystene. Det gjorde den hos meg. Pluss at jeg følte mange andre tegn på graviditet. Men det var vel mer fordi jeg var livredd for å være det, og kjente ekstra godt etter om noe var unormalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nervøs! Skrevet 23. mars 2004 #6 Del Skrevet 23. mars 2004 Ok.... takk for svar Jeg får bare vente til mensen, og se. Men hvilken dag skal jeg ta den? Testen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 23. mars 2004 #7 Del Skrevet 23. mars 2004 Om mensen kommer til "avtalt tid", så er det jo ikke noe poeng i å ta den. Jeg har ventet til mensen er ca en uke forsinket, fordi jeg har litt svingninger i tidspunkt til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå