Gå til innhold

Volvat. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som har erfaring fra Volvat senteret? Hørt det er langt mindre ventetid og at det er flere dyktige leger der, men skulle gjerne hørt noen erfaringer.

Det eneste jeg er skeptisk til er prisene, og jeg vet ikke om det er så god råd til det. Tenker på psykolog hjelp. Men ventetiden er for lang, og dette tilfellet haster veldig.

Skrevet

Har bre hørt bra om dem. Ingen personlig erfaring. Men inntrykket er at man får hurtig og god hjelp der. Om du dere har råd er det verd forsøket om ventetiden er forkortet.

Noe fastlegen kan hjelpe med ang ventetid hvis det haster ? Hvis man trenger et alternativ til volvat ?

Lykke til :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har bre hørt bra om dem. Ingen personlig erfaring. Men inntrykket er at man får hurtig og god hjelp der. Om du dere har råd er det verd forsøket om ventetiden er forkortet.

Noe fastlegen kan hjelpe med ang ventetid hvis det haster ? Hvis man trenger et alternativ til volvat ?

Lykke til :)

Takk for svar.

Ble anbefalt Volvat pga. den lave ventetiden, så har ikke bestilt time hos fastlege. Vurderer nå å bestille time rett hos Volvat eller først å prøve og komme gjennom det offentlige.

Skrevet

Volvat har virkelig vært min reddende engel! Det er dyrt, ja. Men ihvertfall i mitt tilfelle får man absolutt det man betaler for, etter å vært igjennom MYE av offentlig helsevesen, var det en drøm å komme til volvat. Jeg har aldri følt meg så tatt vare på og de vil virkelig hjelpe, selvfølgelig vil de tjene penger også, men de er jo på grunn av det også opptatt av at man skal få god hjelp og gode opplevelser av å henvende seg til dem. Ventetiden er utrolig kort, ihvertfall der jeg går, noe som for meg er veldig deilig da jeg har behov minimum en gang i uken, noen ganger to.

Siden det er snakk om psykolog ville jeg uten tvil gått rett til volvat, dersom du har mulighet/penger til det. Lykke til!:-)

Skrevet

Tok mitt barn til Volvat,gastroskopi. De misset fullstendig at han hadde en spiserørsbetennelse.som krevde medisinering

Hyggelige folk og slikt,men synes at når en misser slikt,da er det ikke bra nok

Gjest Gjest
Skrevet

Tok mitt barn til Volvat,gastroskopi. De misset fullstendig at han hadde en spiserørsbetennelse.som krevde medisinering

Hyggelige folk og slikt,men synes at når en misser slikt,da er det ikke bra nok

Nå nylig? Bergen eller Oslo? Skal inn for samme sjekk selv i Bergen, og litt nervøs for at legen misser noe.

Skrevet

Var i Oslo , august 2012

Gjest Gjest
Skrevet

Var i Oslo , august 2012

Takk :) Ikke samme lege som jeg skal til i det minste :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle bare innom og få resept på nesespray (brukte de som bedriftslege), og fikk umiddelbart tilbud om plastisk kirurgi etter spørsmål om jeg var gift og hadde barn.

Jeg har aldri vært så himmelfallen i hele mitt liv :)

Anonym poster: 580805f6c6b8ad0b38cb5bb20cca8c4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...