Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uff, disse 14 dagene med venting tar knekken på meg :( Er i 6pp nå, og begynner alltid testingen 12 dpo med strimmeltester, og får alltid blendahvite tester. Men denne gangen fikk jeg supersvakt positive streker både 12 og 13 dpo. Virkelig svake, sånn at jeg måtte konsentrere meg for å se dem. Jeg har hatt rare murringer de siste fem dagene, som jeg aldri har hatt før, så denne gangen fikk jeg virkelig håpet opp.

Men i går, 14 dpo, var testen blendahvit igjen. TR kom imidlertid ikke, som den alltid gjør 14 dpo. Og i dag, 15 dpo, nok en blendahvit test. Og nå kjenner jeg de vanlige mensmurringene komme. Hva i alle dager har skjedd? Hvordan kan testene ble svakt positive, så negative igjen? kan dette tyde på at jeg ble befruktet, men at det ikke festet seg?

På en måte er jeg glad hvis det er det som har skjedd, fordi jeg har vært så redd for at jeg ikke er fruktbar i det hele tatt...

Anonym poster: b719852fcbd6669e459664662d437f08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig at det var en kjemisk graviditet, da fester ikke egget seg, men man kan få svakt utslag på test en dag eller to.

Skrevet

Det samme skjedde meg i forrige PP, fikk 3 positive tester over 2 dager som bare ble svakere og svakere, på "dag3" var det blendahvitt og TR kom innen 2-3 dager..

Jeg ble som deg, lettet og skuffet på samme tid.. Nå vet jeg hvertfall at jeg kan bli befruktet :)

Lykke til :)

Skrevet

Synes dere begge finner det gode positive i situasjonen. Nemlig at dere nå vet dere er fruktbare. Så er det bare å hive seg på karusellen i meste pp :)

Lykke til begge to :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes dere begge finner det gode positive i situasjonen. Nemlig at dere nå vet dere er fruktbare. Så er det bare å hive seg på karusellen i meste pp :)

Lykke til begge to :)

Tusen takk!! Det var en veldig hyggelig oppmuntring! Gudene skal vite at dette ikke er morsomt, alle ukene med venting og håp, også kommer mensen igjen og igjen... Vi får bare krysse fingrene for at det ordner seg neste gang!

Anonym poster: b719852fcbd6669e459664662d437f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...