Gå til innhold

Såkalte "hvordan få henne til å falle"-artikler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den sedvanlige artikkelen om hvordan få en kvinne til å falle for deg er igjen publisert (selvsagt hos nettavisen).

Nåja, uansett hvor patetisk det måtte være at det publiseres 100 slik artikler pr. måned, så undres jeg litt på om det faktisk er noe i det dette eller ikke?

Som mann har jeg alltid holdt meg til den gyldne regelen "Vær deg selv!". Da slipper man kunstige og halvpinlige sjekkereplikker. Hvis man får napp er det fordi jenta liker deg, og ikke en skuespiller.

http://www.side3.no/article3580083.ece

Hva sier damene? Faller dere virkelig for mannfolka som åpenbart følger et "manus" som de har lest på en eller annen nettside eller på et sjekketrikskurs(Ja de finnes!)....?

Hva skal til for å få DEG til å bli mo i knærne?

Anonym poster: 49a88d764dd6f72a21d23d2c08e18c65

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Indra
Skrevet

Slike artikler er vel litt satt på spissen, du skal ikke ta det SÅ bokstavelig.

Poenget er vel å belyse at kroppsspråk og innstilling er vel så viktig som utseedet en har.

AnonymBruker
Skrevet

Menn med selvtillit er det mest sexye! Menn som byr på seg selv og har humor!

Anonym poster: 7d1dfcd32573fbf195f86e5e9d094fcc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir i alle fall ikke "mo i knærne" av menn som åpenbart følger et manus. Men sånn jeg leste artikkelen så gir den generelle tips til hva man burde ha i bakhodet når man snakker med en dame, og er ikke ment å memoreres og følges slavisk.

Anonym poster: 7969ee885a8074df4efdd350679bf679

AnonymBruker
Skrevet

Jeg faller for han som er seg selv og kler seg som viser hvem han er ;)

Anonym poster: fdc0f44358722db262a20e4cdd36d850

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke tipsene var så ille. Mo i knærne blir jeg av menn jeg har kjemi med.

Anonym poster: 0b32bd10da5f36feeb1424a2fbcfc268

• Liker 2
Gjest Bandit
Skrevet

Jeg er meg selv. På godt og vondt. Går sikkert glipp av en del på den måten også... :ler: Men da blir det ingen negative overraskelser senere. Har aldri vært noen storsjekker med sjekkereplikker og slik, men flørting med blikk har kommet ganske naturlig.

AnonymBruker
Skrevet

Beste tipset var "Unngå dårlig lukt og dårlig ånde".... Takk, nettavisen, det er greit å vite....

Anonym poster: 02b77a43681a6f5af3af5bb60f3bec10

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...