AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har brede skuldre... kan jeg bruke denne? http://www.ebay.com/itm/Sexy-Women-Unique-Deep-V-Neck-Black-Chiffon-Shirt-Clubwear-Party-Top-Blouse-/330646884974?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=&hash=item4cfc17126e Hva synest dere om toppen? Anonym poster: 9569b1b2568247fb97a9e8e2d88a5250
Glynis Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 (endret) Kun med hensyn til skuldre: ja. Med hensyn til alt annet: herregud, nei. Det er lenge siden jeg har sett en topp som både er stygg rundt brystet, har stygge ermer OG er rar rundt livet. Jeg tror dette blir en skikkelig bom i passform. Det er ikke engang fin på en liten modell der fotografen har valgt vinklene selv, det skal mye til for at den ser bra ut på en person i virkeligheten. Den er ikke enkel, den er overdesignet, og streken på brystet er uflatterende, spesielt kombinert med resten av toppen. Endret 2. mars 2013 av Glynis 2
awesome. Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Ja, du kan bruke denne om du har brede skuldre. Bluser med v-hals gjør skuldrene dine smalene, mener jeg å huske Synes toppen var helt grei, kanskje ikke helt min stil.
Wonders Skrevet 2. mars 2013 #5 Skrevet 2. mars 2013 Helt umulig for meg å se åssen dette plagget sitter på deg. Den er fra Kina, så den er bitte bitte liten for oss nord europere. Storer skuldere eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå