Gjest Sanne__ Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Disse kupongene de bruker... er det bare noe de har i Amerika del eller? Lurer veeeeldig på det altså...å hvordan kan produsentene tjene noe overhodet når de får ut varene så billig. Tenkte om det var mulig i Norden også ...?
sofie777 Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Nærmeste vi har, enn så lenge, er GroupOn (og lignende) og Coop "kjøp en vare og få en annen vare i tillegg".
Gjest Sanne__ Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Nærmeste vi har, enn så lenge, er GroupOn (og lignende) og Coop "kjøp en vare og få en annen vare i tillegg". Hvordan funker GroupOn? Mener hvordan går jeg frem?
Rubies_ Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Du kunne nok aldri spart så mye i Norge. Det er selvfølgelig helt sjukt stilig at de kan spare opp til 100 % på varene sine, men samtidig bruker de 30-40-50 timer i uka på å samle og ordne kuponger! Hvem har tid til noe sånt? De fleste er jo arbeidsledig, så det er jo på en måten jobben deres. 2
sofie777 Skrevet 2. mars 2013 #5 Skrevet 2. mars 2013 (endret) Hvordan funker GroupOn? Mener hvordan går jeg frem? 1. Du går inn på nettsiden deres. 2. Du finner ut om ditt bosted/nærmeste by er en av stedene du kan få rabatter. 3. Om det er det, melder du deg på nyhetsmailen 4. Du får daglig mail og kan sjekke om det er noe du har lyst til å kjøpe 5. Finner du noe du vil ha, følger du instruksjonen i mailen/nettsiden du klikker deg inn på. 6. Er det en tjeneste, som frisør eller massasje, får du en kupong som ligger på nettsiden. Den må du huske å ta med deg når du skal bruke den. 7. Er det en ting du har kjøpt, blir den som regel sendt til den adressen du oppga da du meldte deg inn. Hvis ikke, står det tydelig på nettside og i bekreftelsesmail (som ikke er det samme som en kupong). 8. Så er det bare å vente på pakke eller finne ut når du skal bruke kupongen (det er tidsfrist, husk å sjekke det før du kjøper). Lykke til PS. Du har som regel ett døgn på deg (noen ganger to) på å kjøpe en kupong, men det er nedtellingsklokke på hver ting, så du ser hvor lang tid du har. Endret 2. mars 2013 av sofie777
missdior Skrevet 6. mars 2013 #6 Skrevet 6. mars 2013 Du kunne nok aldri spart så mye i Norge. Det er selvfølgelig helt sjukt stilig at de kan spare opp til 100 % på varene sine, men samtidig bruker de 30-40-50 timer i uka på å samle og ordne kuponger! Hvem har tid til noe sånt? De fleste er jo arbeidsledig, så det er jo på en måten jobben deres. Og hva står de igjen med egentlig? Vann med smak tusen forskjellige varianter, og kattegodteri? 2
Rubies_ Skrevet 6. mars 2013 #7 Skrevet 6. mars 2013 Og hva står de igjen med egentlig? Vann med smak tusen forskjellige varianter, og kattegodteri? Hehe. Ja er ikke helt hva jeg pleier å handle på butikken, for å si det sånn. Så for meg hadde det ikke vært veldig verdifullt...
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #8 Skrevet 6. mars 2013 Styr unna groupon. Jeg har flere ganger hatt problemer med kuponger der. Sist var det en trykkfeil på kupongen, det sto at den var gyldig til 16.01. Det viste seg derimot at den gikk ut den 15., altså dagen før angitt dato. Jeg kontaktet groupon et par dager senere, og de innrømmet feilen, men sa at jeg måtte ha klaget senest den 15. om jeg ville ha refundert pengene. Fullstendig håpløst! Jeg har også opplevd å få dårligere service på samme produkt (bl.a. fotpleie og restaurant) enn andre kunder, ettersom de som solgte kupongene hadde mye problemer med groupon og derfor tapte mye penger. Det er jo uprofft av selgerene, og ikke groupons feil at servicen er dårlig, men konsekvensen for meg som kunde blir den samme, et dårlig kjøp. Aldri mer groupon på meg!! Anonym poster: 9091181d075be8afd32060f8ab6ce9bd 1
missdior Skrevet 6. mars 2013 #9 Skrevet 6. mars 2013 Hehe. Ja er ikke helt hva jeg pleier å handle på butikken, for å si det sånn. Så for meg hadde det ikke vært veldig verdifullt...
OneLove Skrevet 6. mars 2013 #10 Skrevet 6. mars 2013 ...å hvordan kan produsentene tjene noe overhodet når de får ut varene så billig. De tjener så klart ikke på det om alle hadde vært så ivrig som i den serien. Dessuten tror jeg man blir ganske usunn om man hamstrer opp varene de får "gratis". Følger ikke akkurat med salatblader og laks, for å si det sånn. 1
sofie777 Skrevet 7. mars 2013 #11 Skrevet 7. mars 2013 Styr unna groupon. Jeg har flere ganger hatt problemer med kuponger der. Sist var det en trykkfeil på kupongen, det sto at den var gyldig til 16.01. Det viste seg derimot at den gikk ut den 15., altså dagen før angitt dato. Jeg kontaktet groupon et par dager senere, og de innrømmet feilen, men sa at jeg måtte ha klaget senest den 15. om jeg ville ha refundert pengene. Fullstendig håpløst! Jeg har også opplevd å få dårligere service på samme produkt (bl.a. fotpleie og restaurant) enn andre kunder, ettersom de som solgte kupongene hadde mye problemer med groupon og derfor tapte mye penger. Det er jo uprofft av selgerene, og ikke groupons feil at servicen er dårlig, men konsekvensen for meg som kunde blir den samme, et dårlig kjøp. Aldri mer groupon på meg!! Anonym poster: 9091181d075be8afd32060f8ab6ce9bd Bare sånn for kontrastens skyld: jeg har aldri hatt problemer med GroupOn. Du må nesten bare prøve selv.
Wonders Skrevet 15. mars 2013 #12 Skrevet 15. mars 2013 Ikke mulig her. Veldig skjeldent i hvert fall. Det meste her foregår via medlemskaper og på nett.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #13 Skrevet 16. mars 2013 Og hva står de igjen med egentlig? Vann med smak tusen forskjellige varianter, og kattegodteri? Mye forskjellige husholdningsartikler da. Jeg hadde gjerne fylt boden med dopapir, såper, vaskemidler o.l. hvis jeg fikk det gratis Anonym poster: fa231d3d4ffd5811389114dd716c72dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå