Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en fra KG?

Anbefalte innlegg

Gjest bannlystbruker
Skrevet

I såfall HVEM? :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lite aktiv så jeg har bare fått med meg en brøkdel, og leser mer tråder enn jeg deltar. Ingen vet hvem jeg er, med andre ord.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og ville helst hatt en MANN som ikke henger på KVINNEguiden...

Anonym poster: f44cb5f03dfbf9a4188574ea9920718e

• Liker 8
Skrevet (endret)

utdyp

Endret av helloworld
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er mann, og er medlem av et veldig mannsdominert forum. I høyden er der et par kvinner blant tusenvis av mannlige brukere.

Lurer på reaksjonen hvis jeg kom med slike uttalelser som du gjør.

Jeg synes faktisk det er både hyggelig og interessant at de kvinnene deltar, og kunne aldri tenkt i de baner at de ikke hadde noe på forumet å gjøre fordi de var kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Nei det ville vært helt motstridende til hvorfor jeg er her, nemlig å få daglig påminnelser på hvor godt det faktisk er å være singel.

Anonym poster: 8202df2d5c412b299c54cac2c2d78ee6

Skrevet (endret)

Nei, det kunne jeg ikke.

De befinner seg på et forum med nesten utelukkende damer, så hvis de er single og på utkikk i tillegg, får det dem til å virke desperate i mine øyne.

Synes for all del at gutta her er flotte folk å prate med, men det blir med det. :)

Endret av Skjønningen
  • Liker 1
Skrevet

Om en mann er medlem på KG eller ikke har for meg ingenting å si for om jeg hadde vært interessert eler ikke. Men det er ingen her jeg er interessert i nå, har samboer.

• Liker 4
Gjest Sunheart
Skrevet

Utifra meninger her inne, er det det, men vil helst ha en som ikke henger på KG

Gjest Lurifix
Skrevet (endret)

Ser at flere sier dette. Men seriøst hva er problemet? Vil du vite hvordan en bil fungerer så søker du på google eller ser etter en video på youtube. Vil du vite hva kvinner tenker om diverse temaer og situasjoner så drar man på en nettside der det er masse kvinner. Sier seg selv. Klart det er jo flere menn her som er kun etter pulings eller bare lage bråk, men noe ugress finnes jo alltid.

Endret av Lurifix
  • Liker 10
Skrevet

I prinsippet kunne jeg sikkert det, men har aldri snublet over noen passende "kandidater" her inne så dermed er det i praksis ikke aktuelt.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror kvinner føler ubehag ved menn som stiller krav til henne om samliv og barn. Det er menn med meninger og som er villig til å ta opp kampen ved F.eks brudd. Kjøre saken til retten selv om han taper. De er altså redd menn som tar igjen på tradisjonelle kvinnedominerte områder.

Skrevet

Ja, jeg ser ingen problemer med det. Men jeg vil helst ha en mann som ikke bor 50 mil herfra og det er nok ikke så mange som kommer i den kategorien :)

Skrevet

Nei fordi jeg vil være sammen med en mann :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt ikke.

Anonym poster: 9bd8c3d584d8f5f3726b69b55ba32224

• Liker 1
Skrevet

Det kunne jeg, så lenge vedkommende bor i samme by som meg.

Skrevet

Det hadde ikke vært noen dealbreaker at han var på KG — så fremt han oppførte seg her inne så klart, å ikke var en av de irriterende trollungene.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Tror kvinner føler ubehag ved menn som stiller krav til henne om samliv og barn. Det er menn med meninger og som er villig til å ta opp kampen ved F.eks brudd. Kjøre saken til retten selv om han taper. De er altså redd menn som tar igjen på tradisjonelle kvinnedominerte områder.

Akkurat her er jeg sterkt uenig. Jeg håper at hvis min mann og jeg får barn, og vi mot formodning skiller oss, at han faktisk kjemper for barnet sitt og sine rettigheter. Jeg er overhodet ikke redd for at menn tar igjen på tradisjonelle kvinnedominerte områder. Det er bare flott.

Ts: Ja, det hadde ikke vært et problem i det hele tatt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest NozMonster
Skrevet

hva er problemet med det egentlig?

det forstår jeg virkelig ikke...

hvor spennende hadde KG blitt uten et eneste mannebein her!?

--

for å svare på tråden;

jeg har blitt kjent mange skikkelig ålrighte mannfolk her inne jeg,

og om de rette følelsene hadde vært til stedet så ser jeg ingen grunn til

å ikke bli sammen :)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Utifra meninger her inne, er det det, men vil helst ha en som ikke henger på KG

tror du egentlig menn som ikke henger på KG har så veldig annerledes meninger?

jeg vil nok tippe at de ikke har det skjønner du.. det er bare det at de muligens ikke ytrer

dem irl...

Endret av NozMonster
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...