Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 I siste utgave av Interiørmagasinet var det to forskjellige reportasjer hvor de hadde brukt samme type listverk. Utrolig pent. Jeg skal bytte lister rundt alle dører og vinduer, og tenkte å lete etter disse listene. Og i går - da jeg så på Nr 19 på TV2 - så så jeg at dette gutteparet hadde brukt akkurat de samme listene på soverommet de pusset opp. Disse listene er brede, med "riller", og en slags kloss i skjøtene. Er det noen som vet hvilke lister jeg mener? Og viktigst av alt - er det noen som vet hvor man kan få kjøpt disse listene?
Mrs. K Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 Det finns profilerte lister og klosser til hjørner i de fleste byggemarkeder Hilsen Trille
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 De i Nr. 19 har konto hos Byggmakker, så de har nok handlet der. Hilsen Lille meg
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2004 #5 Skrevet 25. mars 2004 Tusen takk for svar! Da får jeg ta meg en tur til Maxbo og Byggmakker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå