AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Jeg bor i kollektiv, og vi har delt nettverk og hver sin data. Jeg har hørt at det er mulig å finne ut netthistorikken til andre, bare du er på samme nettverk. Det jeg lurer på da er om det er sant?? Er det mulig for andre å sitte på en annen data å se min netthistorikk? Og er det en måte å forhindre at andre ser min netthistorikk på andres data? Anonym poster: d93610fbbbde6be7ac84ac957b9563c0
humalla Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Jeg tror ikke det. Går vell ann for proffe folk å finne ut av. Men det blir vell bare lagra på historikken på din PC? Har du sett masse sider du ikke har vært på da?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Jeg tror ikke det. Går vell ann for proffe folk å finne ut av. Men det blir vell bare lagra på historikken på din PC? Har du sett masse sider du ikke har vært på da? Leste en plass at det var mulig å finne ut hva personer på samme nettverk søker på, men finner det ikke igjen . Nei, har ikke sett sider som jeg ikke har vært innpå. Om jeg husker rett så var det lett å finne ut av om du er flink på data. Anonym poster: d93610fbbbde6be7ac84ac957b9563c0
Lutetium 71 Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Betal noen kroner for VPN, så slipper du å bekymre deg for snokete naboer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå